Utdrag ur min blogg igår
"
Idag har jag sett denIdag var vi till Elles lägenhet, den är jättesöt. Precis lagom för henne. Väldigt slitet men hon ska ju få renoverat

Vi ska också fråga hon som bott där innan om vi kan få köpa hennes tvättmaskin för det är precis en sån som hon ska ha

Himla gott om förvaring för att vara en etta, och 2 dubbla och ett enkelt köksöverskåp. 2 enkla och en lådhurts under + diskbänksskåpet. Spis med 3 plattor och fläkt. Var en pelare med kyl o frys, så då behövs inte vår extrafrys heller. Städskåp i köket.
Linneskåp och en dubbel och 2 enkla garderober i hallen. Är också ett litet prång där hatthyllan sitter där hon, om vi skaffar en kortare hatthylla kan ha lite saker stå om man sätter dit några hyllor och ett draperi. Hon har ju några extra hopfällbara stolar som kan stå där också.
Uteplatsen var mycket större än vad man kunde föreställa sig, och en av buskarna är borttagna i ena ändan så man kan sätta dit en liten trappavsats så hon kan komma ut och lägga sig på gräsmattan utanför om hon vill.
Det fanns eluttag ute också så hon kan fixa sig nåt mysigt som lyser därute till jul. Hon kan också sätta lite lökar i framkanten av häcken in mot altanen. På tisd ska hon få åka in och välja färg och tapeter. Områdesvärden trodde renoveringen skulle ta ca 2 veckor så då kan hon ju flytta in runt lucia om hon vill.
Elle hittade kökshandukar för 1.50 styck på Ikea sen, lite tunna tyckte jag men hon kan ju alltid ha dom som bakdukar. Vi såg också ett så smart rivjärn där det satt ett litet rivjärn i locket, där själva locket fungerade som uppsamlare och sen var det en knopp på locket så det kändes bra och stadigt att hålla i det. Dessutom var det inte runt eller fyrkantigt, utan mer ovalt liksom. Var en löstagbar botten på det också. Ska banne mig köpa det till mig själv också tror jag

59 pengar.

Ja det blev väl en del annat i lite hushållsredskap för henne också sen tittade vi på startboxen, så det blir nog en sån i julklapp sen, med nån extra kastrull som komplement.