CITAT (renate @ 26-10-2009, 22:44)

Så fungera det här,sk pary för tex tupperware eller Oriflame.Jag har aldrig varit med om att någon plockade fram en katalog vid en vanlig fikaträff.Min granne säljer Oriflame,vill jag har något går jag dit och hon beställer då,var även på några partyn.Jultidningar är svarare när grannbarnen ringer på,det blir alltid någon liten bok,en deckare tror jag det är i år.
Så tycker jag det ska vara också.
Att man skälv får välja och inte tvingas "testa" produkter i tid och otid, och få en sur blick om man inte vill köpa nått.
Har massa "blommpinnar" och apelsinskalare. (som blompinnar, dom också)

CITAT (TheLan @ 26-10-2009, 22:48)

Jag har sålt för oriflame men gjorde det helt ärligt bara för att jag själv tycker om deras produkter och som säljare får man ju en viss rabatt

Dom som köpte av mig var min mamma och min brors flickvän och ja dom fick faktist tjata på mig för att jag skulle komma ihåg att ta med katalogen och beställa innan sista beställningsdatumen gick ut.
Synd tycker jag när ens vänner försöker pracka på en saker man inte vill ha.
Min brors sambo säljer för PartyLite (doftljus o dylikt ) men hon är faktist väldigt bra på att just inte dra fram katalogerna i tid och otid utan hon anordnar party´s som man kan komma på om man vill 
Tror man vinner mer kunder på det sättet, då man själv väljer när och om man vill ha saker.
Sedan kan man ju alltid köpa om man vill ha något extra (och har råd)
Istället för "jag har med katalog/saker, vill du köpa nått"