Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

3 sidor V  < 1 2 3  
          Skriv svarNytt inlägg
          > Jonas Gardell?
          Gillan
          Inlägg 18-09-2010, 10:39
          Länk hit: #41

Medlem
          Antal inlägg: 7 413
          Medlem nr: 6 203

Jag älskar Jonas Gardell. Tycker han är helt underbar med sin genuina djupsinnighet. Att han skulle vara ytlig och egotrippad kan jag inte alls se.

Men se, så har det faktiskt inte alltid varit. Från början hade jag jättesvårt för hans "feminism". Orkade bara inte lyssna på honom. Och jag vill verkligen påpeka att det inte hade ett smack med att han var bög att göra. Mark har jag gillat från första gången jag såg/hörde honom.

Jag gillade inte Lill Lindfors heller från början, vilket jag verkligen gör nu. Vad nu detta hade med saken att göra giggle.gif

--------------------
          F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri /Gillan,zon 3-4
          De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!

Citera
          fuchsian
          Inlägg 18-09-2010, 16:10
          Länk hit: #42

Medlem
          Antal inlägg: 3 631
          Medlem nr: 30 760

Jag tycker att han har en mångsidig personlighet och det finns ett hjärta med i det han gör.
          Som jag tidigare nämnde finns hans böcker till salu inne i Domkyrkan i Vadstena, det säger en del av hans inre kvalite.
          Jag blev snopen när jag såg böckerna och damen som stod i kassan sa att hon hade läst dom alla och därför ville hon ha dem med i bokståndet för de säger en hel del, tyckte hon. Det blir vid mitt nästa bokbesök på biblan att beställa dem för maken vill läsa dom också.

Mark är en go kille och även han ligger högt i kunskapsnivån och i intellektet, så jag tror att dessa två fina människor kompleterar bra med varandra. ..fuchian.... Jonas-Mark-fanklubb

Citera

3 sidor V  < 1 2 3
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 03-09-2025, 02:32

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon