CITAT (Olle A @ 21-11-2009, 21:50)

Tänk att det ska vara så svårt att föra en diskussion här på Odla utan att det blir sandlådebråk. Flaxss, Maria avgör själv vilka bilder hon vill visa och för vem. Jag nöjer mig med att konstatera att växter inte alltid beter sig som det brukar beskrivas. För övrigt är jag glad om jag slipper bli inblandad i bråk och ta ställning för eller mot folk som jag upplever som trevliga var för sig. Detta gäller även PM.
Olle
jag bråkar inte, tycker bara det är väldigt dålig stil att skriva nåt och sedan inte bemöta det. att jag skrev så på slutet var av att jag blir irriterad. läser du igen så ser du att jag har diskuterat lugnt. förutom det med marias fantastiska växt, så var har jag bråkat ?

har diskuterat och försökt hjälpa. men det har kanske försvunnit i härvan.
förövrigt så skrev jag så här ''skulle var trevligt att se den växten som Maria säger att hon har.

''
men en sådan smile!! bråkar man så är kanske inte det den första smilen man skriver eller?
ber om ursäkt om du tycker att jag bråkar. men säger man att man har en sådan välmående växt som tar över ett akvarium (som brukar ruttna om den odlas så) varför vill man då inte visa den ?
hade jag haft en växt som var välväxt i en miljö den inte sägs klara så hade jag gärna visat bilder och berättat mer ingående om det.
och när man dessutom varit inne och skrivit mycket och inte besvarat här varken med text eller bild.
och jag tycker som jag tycker, ingen bild då tror jag inte på det. och med det bråkar jag INTE. utan det är så jag tycker.
varför måste du ta ställning för en eller för en annan ? det bestämmer du väl själv om du vill eller ej.
CITAT (Olle A @ 21-11-2009, 21:50)

Detta gäller även PM.
har inte skickat nåt pm till dig.
Redigerat av flaxss: 21-11-2009, 22:37