CITAT (dahla @ 26-01-2010, 10:27)

Svinen utvecklar liknande hjärtsjukdomar och sjukdomar av blodcirkulationssystemet som människor och därför används de ofta som försöksdjur. Vi vet ju att det är många sjukdommar som är överförbara mellan människan och svinen... är det då så jäkla klyftigt att folk som inte har där att göra bryter sig in olovligt för att själva få en kick av det hela... inte så smart ifall en ladugård skulle vara drabbad av exempelvis salmonella...
jävla idioter är vad dom är.
Jag har under en längre tid varit medlem och har ett konto på deras "hemligaste" forum för "den inre kärnan" corpus... Man kan lugnt säga att det pågår olagligheter i den världen. Som tur är lockar dom inte till sig personer med allt för hög IQ
Fast med den logiken borde inte djurrättsaktivister vistas bland folk. Då skulle de vara smittade med diverse sjukdomar hela tiden som de springer runt och sprider? Hur stor är sannolikheten att de ger sig ut sjunka eller med en sjukdom som de inte känner till att de har och sedan att grisarna smittas?
Är man en idiot för att man tar sig friheten att kämpa för djurens välmående och att göra någon egentlig skillnad när ingen annan gör det? Om de konventionella metoderna att bemöta sådana här problem inte fungerar, vad skall man då göra? Sitta och se på när djuren lider? Det handlar absolut inte om att få någon kick och så korkad tror jag inte ens att du är, vem sjutton vill göra någonting sådant för att få en kick? Jag kan bara tänka mig hur hemskt det måste ha varit att se allt de har sett.
CITAT (KURT @ 26-01-2010, 10:54)

Om du tror dig vara medlem i "deras "hemligaste" forum för "den inre kärnan", så kanske du borde ifrågasätta din egen IQ.
Jag tvivlar ganska starkt på det jag också