CITAT (herkules @ 23-01-2010, 13:02)

jamen självklart - det du skriver är glasklart - skjut och de blir fler och friskare? kanske springer någon varg nedåt skåne också så de har spritt sig?
för kom inte och säg att du tror på det där med inplantering av vargar?
varför i sådant fall - de är ju samma? spela roll om de pratar svenska eller ryska.
ta av dig din rödrutiga skjorta.
Alltså... man ska ju flytta vargar... det har ju regeringen bestämt... det har dessutom lagts på de två jägarförbunden att ordna med den saken... om inte jägarförbunden gör det får dom inte ta del av dom 80 miljonerna som jägarna årligen betalar...
Häng med lite i debatten nu och se vad som verkligen händer...
Det är ju endast ett fåtal som har skjutits bort... och nu ska man föra in 20 nya individer under några år... det kommer födas mellan 60 och 140 nya vargar enbart i Sverige i år... det innebär att vi efter jakten kommer ha FLER vargar än vi hade innan jakten...
Det som HAR varit går till historien... det som komma skall lär man försöka påverka ifall man vill det. Om man ska påverka så måste argumenten vara hållbara... man kommer inte långt med orden "du är dum" i en debatt...
Om man får in friskt blodfrån ryssland så bättrar man på genstammen och ÄNNU fler vargar kommer födas som dessutom är genetiskt friska.
Jag har många skjortor men ingen rödrutig... men jag ska nog köpa mig en sån... dom är ju riktigt sköna... men inte så snygga...

CITAT (*Stintan* @ 23-01-2010, 14:11)

Ähh han vill inte komma. Han uttalade sig ju i en kort intervju och den var gjord på hemmaplan i samband med kvällsöppet(tror jag att det var).
jaja... han sitter väl hemma och är livrädd över alla mordhot han har fått då...