CITAT (Freyas @ 26-01-2010, 13:58)

Hör du, dahla, jag orkar inte längre läsa dina åsikter. Min tid är dyrare än så.
Och om det är en sak jag lärt mig under mitt liv är det att det är lönlöst att "slåss" med "nordanvinden".
Liksom nordanvinden alltid då och då blåser, så möter man alltid då och då på människor som älskar
att döda, eller som saknar respekt för livet och det levande, eller som inte har en gnutta ödmjukhet i kroppen och/eller som sprider bortförklaringar eller progagerar för sitt!
Så jag säger hejdå till alla de på den här tråden som verkligen värnar om vargen och adjöss till resten!
Jag läser inte heller hansmiljoner likadana inlägg.
Men lämna inte debatten......... Vi ska inte vara tysta, vi måste sprida sanningen.
CITAT (herkules @ 26-01-2010, 12:16)

jamen självklart - klantar man till det så in i helskotta som dessa dårar gjorde så vill det till att man har jakt och jägare i ryggen. speciellt de som sköt benen av vargarna.
Hahahhahahhaa
Vilken jävla rappakalja. Men det passar bra Jakt&Jägare. Kanske några jägare blir hjärntvättade igen.........
Den tidningen är som En ding ding värld om du kommer ihåg den?
CITAT (KURT @ 26-01-2010, 14:08)

Vet du inte att man blir svart om munnen om man ljuger. Den skadskjuts inte och den haltade inte heller.