CITAT (Rose @ 21-12-2009, 00:50)

Kanske bör du ställa din egen fråga till dig själv också?
Inte det här fallet, det är du som hela tiden kommer in i trådar där jag skriver och löljar dig och påstår att jag tycker och tänker saker som jag inte gör och försöker få mig i dålig dager. Nu är det du som gått ifrån ämnet bara för att gnälla på mig över någonting som jag inte tycker. Känns det konstruktivt tycker du och tillför det särskilt mycket till tråden?
Man kan tycka att du borde ha annat för dig än att följa efter mig på forumet och ryggdunka alla som säger emot mig eller någonting negativt om mig och om ingen gör det så hittar du på någonting att gnälla på, som inte har med tråden att göra.
En del på forumet uppfattar mig säkert som dryg, men åtminstone är det inte för att jag sitter och förföljer folk för att helt omotiverat gnälla och klaga på dem hela tiden. Kan du inte delta i diskussionerna i stället för att dryga och löjla dig, om du nu inte håller med mig?
Nu lägger jag ner det här så får tråden handla om vargar igen. Du får gärna starta en "Gnäll på nauti"-tråd om du vill.
http://upprop.nu/83W2 Vilka hemska kommentarer, jag blir då bara mer och mer övertygad om att de åsikter jag tidigare betraktat som fördomar stämmer ganska väl överens med verkligheten.
Redigerat av Nauti: 21-12-2009, 09:44