Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          2 sidor V  < 1 2  
          Skriv svarNytt inlägg
          > JIPPIE! Jag har en ny kisse!
          Eva i Höga
          Inlägg 20-12-2009, 18:36
          Länk hit: #21


          Medlem
          Antal inlägg: 3 454
          Medlem sedan:
          12-06-2006
          Medlem nr: 7 932



          Visst är det gott med katter, ett ljuvligt sällskap. Vi har två "bonnkatter" och har nu fått förstärkning av två norsk skogskatt. Dottern lämnade sina katter här när hon åkte till Thailand, de ska vara här en månad.


          --------------------
          Eva

          En som inte gör dumheter som ung,
          gör det som gammal!
           
          Citera
          LindaLunda
          Inlägg 20-12-2009, 18:47
          Länk hit: #22


          Medlem
          Antal inlägg: 666
          Medlem sedan:
          12-11-2005
          Medlem nr: 6 778



          CITAT (dicentra @ 20-12-2009, 18:23) *
          Grattis till din nya skönhet!!! wub.gif

          Hon är jätte- vacker!! rose.gif

          Ragdoll är min favorit ras.......efter maine coon då vill säga:-)) flirting.gif

          Men vad har hänt med Simba o Laban ??

          Tror att dom hette så dina andra katter.

          MVh MLK:-))

          PS Linda du kan lägga till mig på din maillista när det gäller keramikkurs.Har lite abstinens eftersom jag inte var med i höstas.DS


          MLK.. de är borta. Laban sprang bort under sin semestervistelse och Simba blev sjuk så vi var tyvärr tvungna att låta honom somna in. Så under loppet av ett par månader förlorade vi båda våra kissar...
          Det var jättetungt!
          Men nu känns det underbart med en ny kisse.
          Maila mig på denna adressen så sätter jag upp dig på listan.

          lindalunda@gmail.com

          Jag har ev. en eller två platser kvar sista helgen i Januari crazy.gif !
          Linda


           
          Citera
          Wilmer
          Inlägg 20-12-2009, 19:27
          Länk hit: #23


          Medlem
          Antal inlägg: 10 735
          Medlem sedan:
          04-11-2003
          Medlem nr: 2 529



          Så fin! Såg henne på FB också wub.gif


          --------------------

          Killerq Mini Wrigg.jpg

           
          Citera
          DragonLady
          Inlägg 23-12-2009, 04:30
          Länk hit: #24


          Medlem
          Antal inlägg: 1 762
          Medlem sedan:
          10-10-2005
          Medlem nr: 6 663



          CITAT (LindaLunda @ 19-12-2009, 11:30) *
          Min nya söta kisse!
          Gissa om jag är glad. Det har varit så tomt utan katt.
          Jag har Brisa på foder.


          1 Välkommen Brisa!

          2Brisas första natt.

          3Brisas 2:a dag... Ja egentligen dag 2,5....

          Linda


          Förstår att du är glad.. vem hade inte varit det med en sådan underbar skönhet wub.gif


          --------------------
          I mitt nästa liv skall jag vara en katt hos en snäll gammal dam!!

           
          Citera
          Azola
          Inlägg 07-10-2010, 08:08
          Länk hit: #25


          Medlem
          Antal inlägg: 446
          Medlem sedan:
          25-03-2007
          Medlem nr: 9 480



          Hon är så vacker...lika vacker som vår Ragdoll Kassia wink.gif sweatingbullets.gif
          En härligt cool katt är vad det är! Lycka till med henne, jag vet att hon kommer att trivas hos er bland tjusiga drakar och mysiga människor/ kram A

          Redigerat av Azola: 07-10-2010, 08:09
           
          Citera

          2 sidor V  < 1 2
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 06-07-2026, 14:13
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon