Var lite nyfiken på vad ni har tänkt att ha för sorters chili iår. Så jag tyckte att det kunde passa med en tråd om chiliodling 2010. Tänkte att vi kunde diskutera det mesta om chili här.
Sedan kanske alla som har fröer över kan skriva det här så kanske vi kan byta lite senare.
Jag ska bara skriva ihop en lista över mina sorter så kan jag posta den här sedan!
Om intresset finns tänkte jag även att en frökedja för endast chili vore roligt! Men då kanske de som är intresserade kan posta här eller skicka pm så jag vet om intresset finns! Är intresset stort så kan vi ju även starta en separat tråd för endast chili kedjan! Kom ihåg bara att ju fler som är med i kedjan ju roligare blir det ju! Men eftersom chili ska ner i jorden ganska omgående om man vill vara ute i tid så kanske vi måste få ihop kedjan snart =). Så anmäl er så fort ni bara kan om ni vill vara med!
Jag uppdaterar detta inlägg så ofta som någon anmäler sig så att alla har koll på hur många som är intresserade!
Gott Nytt på er alla & framförallt gott chiliår! (Lite töntvarning där, men vafan det är ju en chilitråd!) =)
//Oscar
Uppdatering!
Min lista på Chili sorter!
Oscars_Chili_Sorter_2010.doc ( 29k )
Antal nedladdningar: 261
Redigerat av Fuel: 09-02-2010, 13:49