Såg när jag vaknade här ikväll att jag hade fyra missade samtal på mobilen från Svensk Säkerhetstjänst. Är kund hos dom sen många år med både nyckelbrickor och spärrtjänst. De senaste 4-5 månaderna har de ringt 1-2 ggr/mån för att erbjuda mig spärrtjänst eftersom jag är nyckelkund hos dom. När jag talat om att jag redan är det så blir de förbryllade. De kan bara se att jag har en bricka och inget mer, men jag har fem + spärrtjänst. När de ringde för ca 2 mån sen bad jag dom att kolla upp det och killen lovade att höra av sig, men det gjorde han aldrig (om det inte är han som ringde nu förstås) Nu misstänker jag att de kommer ringa igen vilken dag som helst så jag tänkte att jag plockar fram alla mina papper och har de i beredskap. Kollade även av kontot när jag har betalat de olika räkningarna. Upptäcker till min förvåning att spärrtjänsten (som jag enligt dom inte har) är t o m betald två ggr, samma räkning alltså. Suck vad trött man blir.
Är jagad av Comhem också som vill att jag ska bli TV-kund eftersom jag har både Internet och IP-telefoni hos dom. Det är bara det att jag även har Comhem, men via bostadsrättsföreningen. Tydligen kan de inte se sånt så de samtalen får jag stå ut med en ibland två gång/mån. Har verkligen försökt att få ett avslut på de, men de verkar stört omöjligt. Nix hjälper inte i o m att jag redan är kund hos företagen och de får ringa mig då.
--------------------
Att förklara är svårt men jag vet ändå vad min hjärna tänker...
|