Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

5 sidor V  « < 3 4 5  
          Skriv svarNytt inlägg
          > Fyra forum och tendensen är densamma
          fuchsian
          Inlägg 13-06-2010, 16:38
          Länk hit: #81

Medlem
          Antal inlägg: 3 631
          Medlem nr: 30 760

CITAT (*Stintan* @ 13-06-2010, 16:59) *
          Ändå plockar du fram tråden och svarar på samma inlägg som du redan förut svarat på. Precis på samma sätt som ditt alter ego Tottes matte brukade göra. Tycker du att diskussionen blir mindre snurrig av sånt?

Men, Stintan, det viste jag inte att jag har en själsfrände på tråden, skulle gärna vilja träffa personen i fråga som ställer till det för mig --- denna sk. Tottes matte, om hon nu finns överhuvudtaget.

Citera
          Red Top
          Inlägg 13-06-2010, 16:43
          Länk hit: #82

Medlem
          Antal inlägg: 8 776
          Medlem nr: 16 329

Hon är nog lika verklig som du.

--------------------

Att alltid vara en smula barn, det är att vara riktigt vuxen.

Jevgenij Jevtusjenko

Citera
          Rihane
          Inlägg 13-06-2010, 16:46
          Länk hit: #83

Gäster

CITAT (fuchian @ 13-06-2010, 17:34) *
          Du skriver att jag ska fatta egna beslut! Ja visst, men försök inte då att lägga dig i vad jag skriver. Vore det ett vettigt beslut för din del?

Rätt, mycket vettigt beslut.
          Jag lägger mig inte i mer i det du skriver.

Citera
          fuchsian
          Inlägg 13-06-2010, 16:53
          Länk hit: #84

Medlem

CITAT (Alba @ 13-06-2010, 17:35) *
          Du skriver ju att det var en väninna som tagit ditt anv. och skrivit.

Citat av vad du skrivit:
          Jag har fått nog av alla vinkar och kommentarer som min väninna ställde till, även att det inte gick så långt. hon fick ingen info att hon var avstängd, men nu låter jag inte henne använda min dator mera, det finns nämligen gott om datorer hemma hos mig och olika användare.
          Jag håller med dig, varför inte få ha sin lösenord ifred??? ... fuchian

Som svar på din fråga ang nick - Fuchian är ett nick

Tack alba, nu fick jag svaret till det där nicket, tackar så mycket för det. Vad du sen har fått ihop vet jag inte, men vad angår det mig ---- --- så i lugn och ro fortsätter jag med mina växter, detta intresserar mig inte ett dugg ......Fuchian

CITAT (Rihane @ 13-06-2010, 17:46) *
          Rätt, mycket vettigt beslut.
          Jag lägger mig inte i mer i det du skriver.

Det tackar för, inget mera....

CITAT (Red Top @ 13-06-2010, 17:43) *
          Hon är nog lika verklig som du.

hej du, är du medial?

Citera
          Aqvakul
          Inlägg 13-06-2010, 16:58
          Länk hit: #85

Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem nr: 12 751

Jag är helt övertygad om att Tottes matte och Fuchian är samma person (eller möjligen enäggstvillingar) - två människor kan annars inte uttrycka sig så lika...

--------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

zon 1

Citera
          *Stintan*
          Inlägg 13-06-2010, 17:05
          Länk hit: #86

Medlem
          Antal inlägg: 22 484
          Medlem nr: 6 301

CITAT (fuchian @ 13-06-2010, 17:53) *
          Tack alba, nu fick jag svaret till det där nicket, tackar så mycket för det. Vad du sen har fått ihop vet jag inte, men vad angår det mig ---- --- så i lugn och ro fortsätter jag med mina växter, detta intresserar mig inte ett dugg ......Fuchian

hej du, är du medial?

Du har ju själv skrivit det Alba citerade har du redan glömt det? Tottes matte kan du väl träffa i din andevärld.

--------------------
          Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3
          Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson

Citera
          fuchsian
          Inlägg 13-06-2010, 17:25
          Länk hit: #87

Medlem

CITAT (*Stintan* @ 13-06-2010, 18:05) *
          Du har ju själv skrivit det Alba citerade har du redan glömt det? Tottes matte kan du väl träffa i din andevärld.

Nej, Stintan, jag håller inte med era citeranden hit och dit. Jovarss, gör jag besök i andevärlden när det behövs, men ser detta som en så fjuttig tjafs att de där uppe är inte itresserade om det. Den andevärlden är inte embart min utan allas som lever på denna planet. Detta som info, inget illa ment. ... angel_not.gif fuchian

Citera
          *Stintan*
          Inlägg 13-06-2010, 17:33
          Länk hit: #88

Medlem

CITAT (fuchian @ 13-06-2010, 18:25) *
          Nej, Stintan, jag håller inte med era citeranden hit och dit. Jovarss, gör jag besök i andevärlden när det behövs, men ser detta som en så fjuttig tjafs att de där uppe är inte itresserade om det. Den andevärlden är inte embart min utan allas som lever på denna planet. Detta som info, inget illa ment. ... angel_not.gif fuchian

Men snälla nån du citerar inlägg i ett kör men när Alba citerade ett inlägg du skrivit då vill du inte ens erkänna att det är du som skrivit det. Hur står det till egentligen? Håll dig till sanningen istället det brukar löna sig i längden.

--------------------

Citera
          fuchsian
          Inlägg 13-06-2010, 17:46
          Länk hit: #89

Medlem

CITAT (Aqvakul @ 13-06-2010, 17:58) *
          Jag är helt övertygad om att Tottes matte och Fuchian är samma person (eller möjligen enäggstvillingar) - två människor kan annars inte uttrycka sig så lika...

Hej Aqvakul, ... det du tycker är ju fritt fram för dig att tycka, men ge inte det till allmän läsning, för det kan uppfattas fel. Det finns så många stingsliga personer som vill klistra lappar på andra för att behålla sin egen identitet. Jag har uppfattat dig som en reko forumkompis och gillar att läsa det du skriver.
          Det känns inte som du när du hoppar med dessa grälsjuka personer, jag fattar bara inte att de orkar hålla på med nonsens.
          En sak ska du veta, vi har våra tvillingssjälar = tvillingar var och en, men jag har fått den gåvan fr. födslen och detta är jag, medveten om en hel del saker som sker kring andra.... ta det som du vill, men jag låter dem gräla utan mig. Jag har inte behov att visa vem jag är, men jag vill ha råd och umgås med likasinnade i forumet. .... det är väl meningen med detta? .... angel_not.gif Fuchian

Redigerat av fuchian: 13-06-2010, 17:48

Citera
          fuchsian
          Inlägg 13-06-2010, 17:55
          Länk hit: #90

Medlem

CITAT (*Stintan* @ 13-06-2010, 18:33) *
          Men snälla nån du citerar inlägg i ett kör men när Alba citerade ett inlägg du skrivit då vill du inte ens erkänna att det är du som skrivit det. Hur står det till egentligen? Håll dig till sanningen istället det brukar löna sig i längden.

Men snälla du, Stintan, du vet inte något om mig och kan inte ge råd att hålla med vad som helst som det faller ner. Ni och du har ju velat mig illa, så jag vill ikke ge ut mer av mig själv till en viss typ av människor.
          Obs; detta säger jag bara som en liknelse, inget ont till något, men sanningen är att alla människor kan inte ha samma åsikter, erfarenheter, kulturarv och allt annat vi har i mångfallt, därför är det fel att försöka klistra någon annans lappar på mig, så funkar inte jag. Kan du förstå det och låta mig vara ifred, vore snällt..Fuchian

Citera
          fuchsian
          Inlägg 13-06-2010, 18:18
          Länk hit: #91

Medlem

CITAT (*Stintan* @ 05-06-2010, 20:05) *
          Ingen som följer forumreglerna blir avstängd det borde väl du veta som redan blivit avstängd en gång.

Oj. men har sånt också hänt!

Citera
          Meriona
          Inlägg 13-06-2010, 19:02
          Länk hit: #92

Gäster

Är det Tomas Di Leva? unsure.gif

Citera
          fuchsian
          Inlägg 13-06-2010, 19:42
          Länk hit: #93

Medlem

CITAT (Meriona @ 13-06-2010, 20:02) *
          Är det Tomas Di Leva? unsure.gif

Japp, det kan det vara, men håller inte på med hustrumisshandel som han.

CITAT (fuchian @ 13-06-2010, 18:55) *
          Men snälla du, Stintan, du vet inte något om mig och kan inte ge råd att hålla med vad som helst som det faller ner. Ni och du har ju velat mig illa, så jag vill ikke ge ut mer av mig själv till en viss typ av människor.
          Obs; detta säger jag bara som en liknelse, inget ont till något, men sanningen är att alla människor kan inte ha samma åsikter, erfarenheter, kulturarv och allt annat vi har i mångfallt, därför är det fel att försöka klistra någon annans lappar på mig, så funkar inte jag. Kan du förstå det och låta mig vara ifred, vore snällt..Fuchian

Sanningen Stintan, den är ej dig förunnats....

Citera
          fuchsian
          Inlägg 13-06-2010, 19:50
          Länk hit: #94

Medlem

CITAT (*Stintan* @ 13-06-2010, 18:33) *

Stintan, ang sanningen, vad kan det vara? Din sanning eller min sanning?
          Jag anser att nu är det nog, jag vet vad jag behöver veta, men jag slösar inte min energi för att ni ska få mig att krypa i era fötter.... Detta är hot mot mig du kommer med, inga sanningar finns till dig, tyvärr... jag kommer att sluta denna meninglösa debatt som handlar hur trycker man ner Fuchian!
          Inget från dig kommer till mina trädgårdsinlägg. Katten också, hade velat vara bland blommor och blad och inte i denna diskussion som gick ut på att jag måste krypa för er, fyj F...sen

Redigerat av fuchian: 13-06-2010, 19:56

Citera
          Biggan_
          Inlägg 13-06-2010, 20:40
          Länk hit: #95

Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem nr: 5 447

CITAT (fuchian @ 13-06-2010, 20:50) *
          ... jag kommer att sluta denna meninglösa debatt som handlar hur trycker man ner Fuchian!
          Inget från dig kommer till mina trädgårdsinlägg. Katten också, hade velat vara bland blommor och blad och inte i denna diskussion som gick ut på att jag måste krypa för er, fyj F...sen

Nu får du väl ändå ge dej! Det är ju du själv som tar upp och matar på i den här tråden!

--------------------
          Biggan
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

Citera
          netha
          Inlägg 13-06-2010, 20:55
          Länk hit: #96

Gäster

CITAT (Biggan_ @ 13-06-2010, 21:40) *
          Nu får du väl ändå ge dej! Det är ju du själv som tar upp och matar på i den här tråden!

Tycker också att det har gått för långt med denna persons påhopp och anklagelser. thumbdown.gif
          Påminner mycket om tidigare "flerpersons" fantasiskriverier. (om man tar med det förra nicket också)

Citera
          fuchsian
          Inlägg 14-06-2010, 10:00
          Länk hit: #97

Medlem

CITAT (netha @ 13-06-2010, 21:55) *
          Tycker också att det har gått för långt med denna persons påhopp och anklagelser. thumbdown.gif
          Påminner mycket om tidigare "flerpersons" fantasiskriverier. (om man tar med det förra nicket också)

netha .... vad än som händer så jag råder dig att inte skriva hot och diagnoser, det kallas ärekränkning, så att du vet. Tänkte att strunta i denna grejen för det verkar bli mer och mer som "jakt" och jag tänker inte vara nån offer som helst. Jag behöver inte svara på konstiga frågor och antydningar, så det må vara bra med det.
          Jag tar en flygtur ...

Citera
          *Stintan*
          Inlägg 14-06-2010, 10:15
          Länk hit: #98

Medlem

Att du ser saker som inte andra ser har du ju berättat och nu visar du prov på det i ditt svar till netha. Att hon skulle hotat eller ställt diagnos är rena fantasier helt tagna ur tomma intet.

Flyg försiktigt!

--------------------

Citera
          fuchsian
          Inlägg 14-06-2010, 10:45
          Länk hit: #99

Medlem

CITAT (*Stintan* @ 14-06-2010, 11:15) *
          Att du ser saker som inte andra ser har du ju berättat och nu visar du prov på det i ditt svar till netha. Att hon skulle hotat eller ställt diagnos är rena fantasier helt tagna ur tomma intet.

Flyg försiktigt!

ja, Stintan, det visste jag inte att man blir uppkallad både det ena och det andra och ge en diagnos, det kan inte vara meningen, för jag vill inte göra så. Att jag ser, och jag ser mycket, men jag vill inte ha det här i forumet, för att det är en annan historia och hör inte hemma här.
          Jag är fri och jag flyger med eftertanke och försiktigt... angel_not.gif det finns inga änglar på jorden, sägs det, men det kvittar.....

Citera
          fuchsian
          Inlägg 21-06-2010, 13:16
          Länk hit: #100

Medlem

CITAT (netha @ 13-06-2010, 21:55) *

Jaa, vad bra det vore att kunna dela på sig själv, då hann man mycket mera, men hur i katten gör man det?.. angel_not.gif .. Fuchian ... Kunde inte hålla fingrarna i styr, men du är nu på min lista för oönskade medlemmar, så jag kommer inte att se vad du skriver ... lite andrum behövs .....

Citera

5 sidor V  « < 3 4 5
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 25-10-2025, 16:49

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon