Medlem
Antal inlägg: 649
Medlem nr: 14 539
Här är deltagarna i Grönsaksfrökedja 2 varv 2!
Katah
Peztis
Karlsdal
Veram
Blomkronan
Lina och Olav
Najsan
Margith
Dyk ynder ytan
Laura
Knytt
Jag skickar i helgen, instruktioner ligger i kuvertet! Jag gör iordning kuverten så de ska gå att återvända, slit alltså inte upp kuvertet så fort du kan som ett galet barn på julafton
Medlem
Antal inlägg: 3 467
Medlem nr: 17 820
YES ..... MERA GRÖNSAKSFRÖN
Jag har i år blivit "grönsakstok" det är sååååå härligt att jag äntligen kommer ha plats för det i sommar (odlingslotten). Hoppas bara jag kommer att ha ordentligt med tid att hinna med allt Tur att jag råkat köpa dubbelt av en del sorter... nu kan jag byta till annat
Medlem
Antal inlägg: 239
Medlem nr: 9 216
CITAT (Knytt @ 27-01-2010, 22:27)
Katah
Peztis
Karlsdal
Veram
Blomkronan
Lina och Olav
Najsan
Margith
Dyk ynder ytan
Knytt
Jag skickar i helgen, instruktioner ligger i kuvertet! Jag gör iordning kuverten så de ska gå att återvända, slit alltså inte upp kuvertet så fort du kan som ett galet barn på julafton
Medlem
Antal inlägg: 457
Medlem nr: 22 122
CITAT (Knytt @ 27-01-2010, 22:27)
Katah
Peztis
Karlsdal
Veram
Blomkronan
Lina och Olav
Najsan
Margith
Dyk ynder ytan
Laura
Knytt
Medlem
Antal inlägg: 3 467
Medlem nr: 17 820
Jag har blivit värsta grönsaks nörden Det ska bli så kul att få kuvärret snart... I dag var jag på plantagen några påsar fick jag med mig hem... Alla frön behöver man ju inte själv, så jag kan byta med annat... det här med bytar kedjor är ju suveränt