Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Amfetaminets historia, Vad vet vi om denna drog idag?!
          legion6
          Inlägg 29-01-2010, 05:44
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 55
          Medlem nr: 24 830

Detta har vi nog svårt o ventilera om.Det är så laddat.Skulle vilja höra vilken bild andra har.Jag tror att varje kilo som används i Sveriga så går 2 hekto till knarkarna o 8 hekto till brukare!Ramaskri!!!På 70-talet var det svenska hemmafruar som åkte till Spanien o köpte Mirra Pront(felstavat?)som innehöll nästan rent amfetamin.Då var nog förhållandet knarkarna 50 gram o hemmafruarna 600 gram o resten brukarna.Hitler hade stor nytta i början man kan säga att tack vare Amf. så gick kriget bättre men tack vare Amf. så förlorade han kriget.Titta på alla på krogen som dricker hur mkt öl som helst o aldrig blir fulla,HUR??J.Kennedy gick på Amf.1961 o tack vara Amf. så orkade han vara vaken o löste krisen.där hade ett nytt kärnvapenkrig kunnat startats!Tack Amf.!?Undrar stort när John var ute o valkampanjade,påtänd som ett höghus OCH väldigt sugen på sex!Hur löste han det?Jo den innersta kretsen fixade brudar.De var utplacerade vid varje tillfälle som fanns.Jag undrar då hur det var för kvinnorna.De stod då o väntade kanske i en tågkupé o så kom Presidenten.Inget förspel inga ord bara ner med trosorna o in med den.Färdigsprutat på kanske 30 sekunder,stoppa in o sen vänder han sig o går.Hon fick träffa en president i en minut.OCH sen då????Hur kände hon sig?Skall jag berätta detta för ngn?Till sina barn som hon kanske får senare,hur låter det jag låg med presidenten en minut??!!Slutar med, hur många har studerat o tagit Benzedrin,amfetamin o tack vare det lyckats med studierna!En sak till,andra världskriget hade kunnat slutat innan julen -44.Tack vara amfetamin så kunde påtända tyskar bli så styrkta att de gjorde en sådan motoffensiv som ingen hade kunnar räkna ut i förväg.Undrar hur många länder som har narkotika i sina lager!!??Vill oxå inflika att jag använder inget,knark,alkohol.cigg.snus.kaffe el. motsv!!

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 17-06-2025, 07:41

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon