CITAT (Gunilla T @ 30-01-2010, 10:11)

Exakt!....jag tror att de flesta människor, oavsett åsiktsskillnader, inte går över gränsen och börjar skicka otrevliga PM till andra forummedlemmar men någon här gör det. Jag är inte ensam måltavla men det gör mig nästan ännu argare. En forummedlem fick mail till sin arbetsplats, till sin chef, och det var undertecknat för att föra misstankarna till en annan forummedlem som inte hade något med detta att göra.
Det är så ynkligt för personen vet att man inte offentliggör ett PM för då får man alla mot sig - att namnge personen får samma effekt - så forummedlemmar som försöker hålla sig till regelverket är de som råkar illa ut medan den som roar sig med krypskytte får fortsätta roa sig på andras bekostnad.
Du som sysslar med dethär - du vet att jag vet vem du är och jag vet att du läser här - så träd fram och be om ursäkt, det skulle hedra dig.
Men Gunilla!
Eftersom du vet vem personen är så kan du väl pmá henne/honom istället samt de ansvariga för forumet.......ni måste ju kunna lösa detta på ett enklare sätt...eller!!!??? Och om det är fler som fått elaka o kränkande pm av samma person så måste det ju vara ännu lättare att hitta kräket.
Detta får ju oss alla att känna oss skyldiga, och till slut kommer ju alla att misstänka någon för något.
Kan inte forumansvariga hjälpa dig?? De måste ju också ha nåt slags ansvar för att det går schysst till här på forumet. Och Pm kan ju inte va så himla svårt att spåra...eller???
CITAT (Berith @ 30-01-2010, 11:19)

Jamen... Skulle vi inte be om ursäkt? Gunilla pekar ut alla oss andra medlemmar här med sina antydningar och påståenden och ville ha en ursäkt. Jag gav henne en.
Fattar ingenting!!! Är det du som ligger bakom det Gunilla skriver?