CITAT (Berith @ 30-01-2010, 11:47)

Hon har ju i flera trådar påstått nu att nån skickar otäcka och elaka pm. Hon till och med pekade ut en medlem här och påstod att h*n använde sej av mer än ett nick. Hon fick rådet att anmäla till admin och sen berätta för oss andra om hon hade rätt i sina misstankar eller inte. Jag har iaf inte sett till nån bekräftelse eller dementi på om det verkligen var så, att hon hade rätt i sina påståenden. Istället skriver hon igen att nån skickar otäcka och elaka pm...
Nåå Gunilla, hur gick det med anmälan du gjorde tidigare? Var det den personen du anklagade eller är det istället du som ska be om ursäkt för att du sprider falska rykten och anklagar alla oss andra?
Jag kan bara inte förstå att ni kan känna er utpekade av vad Gunilla skriver, det gör verkligen inte jag.
När de gäller de otäcka PM och mail jag fick så är det flera år sedan nu, även mina barn fick då hemska mail där någon beskrev hur hemsk mamma de hade. När det hände var det verkligen otäckt, någon hade alltså bemödat sig att ta reda på en massa om mig inkl. mina barns mailadresser. Vår reaktion då var att radera och glömma allt, kanske dumt, vi borde nog ha anmält.
Då misstänkte jag en speciell signatur som inte längre finns kvar på forumet. Kan ju förstås finnas under annan signatur nu, vad vet jag.
Gita