Om jag har räknat det rätt så leder Anki V över antalet korrekta gissningar på årets Busfrön och Bonusar!

Och tätt följd av Maggan H!
Så här ser det ut om jag kollar igenom alla listor, rätta mig gärna om jag har fel!
Med fetstil står alltså Busfröavsändaren och under står ev rättgissare.
- är att vi inte har fått fröer än (vi väntar alla med spänning!)
Anki VBus: Rosmarin, Platinum, Maggan H
- identifierad som klockviva, Cortusa matthioliBonus: redan namngivet -
Azurriddarsporre
BlomkronanBus:
solros vet vi alla - men VEMS BLIR STÖRST OCH HÖGST!?!?!
Crazy4FlowersBus: Anki V
Bonus: Rosmarin, Margith, Platinum
Dito VerdeBus: Crazy4Flowers, Anki V, Peztis, Maggan H, Gillan
- identifierad som himmelsblå RiddarsporreDykUnderYtan/UnderYtanBus: Anki V
- identifierad som Fransktrift "Ballerina White" Armeria pseudarmeriaBonus: Maggan H, Rosmarin, Anki V, Crazy4Flowers, Peztis
- identifierad som Silvermartorn, Eryngium giganteumFnyBus: Anki V, Rosmarin, Peztis
GillanBus: Anki V, Rosmarin, Maggan H
- identifierad som Japansk ostronörtBonus: Anki V, Maggan H, Platinum, Margith, Rosmarin
- identifierad som Stor vaxblomma "Pride of Gibraltar"Lady HamiltonBus: Anki V, Maggan H, Margith, Rosmarin
- allmänt identifierad som pysslingkrageMaggan HBus: Anki V, Platinum, Rosmarin, DykUnderYtan
- identifierad som Vänderot - ValerianaBonus: Anki V
- identifierad som Lofos, LophospermumMargithBus: Peztis, Anki V, Crazy4Flowers, Maggan H, Rosmarin, DykUnderYtan, Lady Hamilton
- identifierad som rosa maskrosBonus: Anki V, Crazy4Flowers, DykUnderYtan, Rosmarin
- identifierad som vildpelargon, Pelargonium iocastum PeztisBus: Anki V, Rosmarin, Maggan H, Platinum
- identifierad som Violkungsljus "Violetta" Verbascum phoenicumBonus: Anki V, Rosmarin, Margith, Gillan, DykUnderYtan, Maggan H, Crazy4Flowers
- identifierad som Blågull "Purple Rain" Polemonium caeruleum ssp yezoensePlatinumBus:
identifierad som Sommarmix 2010, rätt gissningar har genererat Jokrarna i uppdateringarna
RosmarinBus: Maggan H, Margith, Anki V, Peztis, Gillan
StennieBus: Crazy4Flowers, Anki V
- identifierad som Blågull Polemonium caeruleumSå nu vet vi det!
Redigerat av Peztis: 23-06-2010, 19:30