Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

3 sidor V  < 1 2 3  
          Skriv svarNytt inlägg
          > Inte ett spam i sikte på en hel vecka, lyckligt arbetslös...
          Berith
          Inlägg 20-04-2010, 11:02
          Länk hit: #41

Medlem
          Antal inlägg: 15 282
          Medlem nr: 18

Ja nu tror nog inte jag att Aq hackar sej in i våra datorer och tar över hårddiskar. naughty.gif

Däremot tror jag att han "kan göra" mer än bara plocka bort oönskat spam. Men jag har inte sagt att han gör det, bara att jag tror att han kan.

g.gif Fast jag såg ju iofs en gång att han plockade bort ett av sina egna inlägg och sen la tillbaka det igen när jag undrade var det inlägget jag svarade på tog vägen...

--------------------
          ----<--<-@ Att dölja ett fel med en lögn är som att dölja en fläck med ett hål. @->-->----

Citera
          ängsvädd
          Inlägg 20-04-2010, 11:32
          Länk hit: #42

Medlem
          Antal inlägg: 3 562
          Medlem nr: 11 124

CITAT (skånepåg @ 20-04-2010, 11:57) *
          Hehe genom att göra ddos attack, enkelt förklarat är det ett program som tagit över tusentals datorer så de skickar en attack mot specefika datorn från 100 tusentals datorer så hela hårddisken slutar fungera till slut ^^
          Det finns igentligen ingen brandvägg som klarar sånt, och om de nu vill veta vad som finns i datorn så får de reda på det ^^ Dagens programera och dess lärjungar är så pass bra så vill de typ veta vad för sidor du besöker så hittar de det lätt biggrin.gif

Aha, det är så det går till. Då kan alltså ens egen dator medverka i att andras hårddiskar förstörs utan att man vet om det!

--------------------
          MVH Mimmi
          zon 2-3

Citera
          Aqvakul
          Inlägg 20-04-2010, 12:38
          Länk hit: #43

Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem nr: 12 751

CITAT (Berith @ 20-04-2010, 12:02) *
          Ja nu tror nog inte jag att Aq hackar sej in i våra datorer och tar över hårddiskar. naughty.gif

Däremot tror jag att han "kan göra" mer än bara plocka bort oönskat spam. Men jag har inte sagt att han gör det, bara att jag tror att han kan.

g.gif Fast jag såg ju iofs en gång att han plockade bort ett av sina egna inlägg och sen la tillbaka det igen när jag undrade var det inlägget jag svarade på tog vägen...

Att jag kan plocka bort inlägg och trådar är knappast någon hemlighet... Några gånger har jag plockat bort av misstag och fått hjälp av Göran att återställa. Om Berith tror att jag spionerar på henne, så kan jag meddela att så inte är fallet. Miitt uppdrag är att ta bort SPAM och det har jag försökt göra efter bästa förmåga...
          Visst måste det finnas intressantare saker att ventilera än detta?

--------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

zon 1

Citera
          Berith
          Inlägg 20-04-2010, 12:59
          Länk hit: #44

Medlem
          Antal inlägg: 15 282
          Medlem nr: 18

Äsch inte tror jag att du spionerar på mej... blush.gif

Däremot håller jag fast vid att jag tycker att din befogenhet som spamborttagare bara kunde gälla när det verkligen förekommer spam här. wink.gif

--------------------
          ----<--<-@ Att dölja ett fel med en lögn är som att dölja en fläck med ett hål. @->-->----

Citera
          ängsvädd
          Inlägg 20-04-2010, 13:04
          Länk hit: #45

Medlem
          Antal inlägg: 3 562
          Medlem nr: 11 124

CITAT (Aqvakul @ 20-04-2010, 13:38) *
          Att jag kan plocka bort inlägg och trådar är knappast någon hemlighet... Några gånger har jag plockat bort av misstag och fått hjälp av Göran att återställa. Om Berith tror att jag spionerar på henne, så kan jag meddela att så inte är fallet. Miitt uppdrag är att ta bort SPAM och det har jag försökt göra efter bästa förmåga...
          Visst måste det finnas intressantare saker att ventilera än detta?

Jag vill bara påpeka att mina frågor kring det här med ip-adress inte har något med dig att göra - tror inte du sysslar med sådant smile.gif

--------------------
          MVH Mimmi
          zon 2-3

Citera

3 sidor V  < 1 2 3
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 03-09-2025, 14:03

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon