Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

3 sidor V  < 1 2 3  
          Skriv svarNytt inlägg
          > Nån som såg på Kunskapskanalen nyss?, Om självmordsturister
          theseraphim
          Inlägg 01-04-2010, 09:43
          Länk hit: #41

Medlem
          Antal inlägg: 2 494
          Medlem nr: 14 081

Kommer inte vara några problem med att hitta läkare att göra detta, vi har haft flera misstänkta fall redan med "oavsiktliga överdoseringar" tex, sedan så är det ju redan så att man kan välja att avsluta hjälpinsatser så som andingshjälp och dylikt. Det är ju trots allt ett demokratiskt samhälle och då bör man få ha den rätten att få avsluta sitt liv om det ändå kommer avslutas inom en nära tid.

Citera
          zaaritha
          Inlägg 01-04-2010, 20:19
          Länk hit: #42

Medlem
          Antal inlägg: 9 608
          Medlem nr: 2 237

Jag vet då i alla fall--att ligger jag som ett kolli, då vill jag få dö!

Citera
          Huggorm
          Inlägg 01-04-2010, 20:44
          Länk hit: #43

Moderator
          Antal inlägg: 18 405
          Medlem nr: 9 009

CITAT (zaaritha @ 01-04-2010, 21:19) *
          Jag vet då i alla fall--att ligger jag som ett kolli, då vill jag få dö!

Precis. Efter de tre första dagarna lär man vara ruskigt less på att bara ligga där

Citera
          Motti
          Inlägg 01-04-2010, 21:02
          Länk hit: #44

Medlem
          Antal inlägg: 10 802
          Medlem nr: 16 563

Att ta ett liv är aldrig lätt !varken människors eller djurs men att låta en människa med klar Hjärna ligga som en grönsak som inte kan röra sig och inte kan prata inte visa kännslor bara ligga som en grönsak !ja jag tror ingen av oss som lever fullt ut skulle vilja ha det så.Jag skulle inte vilja ligga som en staty år efter år efter år och inte kunna förmedla mig med omgivningen !då vore det bättre att få dö.Dö det ska vi alla för eller senare,en del för än senare.Det är nog vi som finns där med all vitalitet som tror att vi kan uppehålla liv men mest för vår egen skull inte för den som ligger där orörlig år efter år som har alla hjärnfunktioner men som inte lever ett fullt liv. wub.gif Det där med döden verkar vara något som vi här i Sverige har väldigt svårt för.

Citera

3 sidor V  < 1 2 3
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 07-08-2025, 23:22

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon