Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Ormbukar och hasselört
          Klint
          Inlägg 18-04-2010, 03:23
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 4 467
          Medlem nr: 18 069

Jag köpte en jättebra bok tror den hette Trädgårdsbibeln den är görbra! Där finns en bild på en skuggplantering,jag tänkte göra nåt sånt.Det är hostor,ormbunkar, getrams och astilbe jag funderar på att försöka ta vilda ormbunkar som finns i skogskanten hemma hos oss Det finns fler sorter fast jag vet ju inte vad de heter.Vad tror ni skulle det kunna lyckas?Kanske nån försökt Jättetacksam för svar!

Sen min andra fundering Vi har 2 buskar nära varanra under dem växer lite krokusar vitsippor och förgätmigej men när de blommat slut blir det lite besvärligt att hålla snyggt funderar på att plantera hasselört så man slipper klippa runt dem men jag vill ju inte att de ska kväva de andra blommorna kan det funka eller är det nån som har nåt annat förslag Dela nu med er av era tankar!!

--------------------
          Blåklint

Titta gärna in på bygg,

http://forum.odla.nu/index.php?showtopic=104592&st=60

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 20-09-2025, 13:06

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon