Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Något pelargoner är känsliga för?
          Peztis
          Inlägg 22-04-2010, 13:02
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 8 521
          Medlem nr: 20 608

Vissa fröer tar sig och mår jättebra, växer och frodas.
          Andra dyker ju inte upp över ytan alls.
          Nästa kategori är de som gror och kommer igång för att sedan helt tackla av.

Det är denna kategori jag inte riktigt begriper mig på... De har ju fått samma förutsättningar som de andra som frodas och ska inte vara "konstiga" eller krävande.
          Nu börjar jag faktiskt undra om det inte till viss mån kan bero på vattnet. Oj, det låter verkligen som att jag skyller ifrån mig biggrin.gif
          Men visst skulle det kunna vara en orsak!? Vi har ju egenbrunn, inte ens ett år i drift så där kan nog fortfarande finnas både det ena och det andra. Även om de tär tjänligt för oss människor så behöver det ju inte vara idealiskt för vissa plantor.

Som nämnts i rubriken, skulle det kunna vara så att pelargoner är känsliga för något? För där är det inte många som har klarat sig... Och pelargoner brukar ju inte vara direkt känsligam vad jag vet.

--------------------

* ~~~ * Besök gärna min blogg bladsomblad.blogspot.com * ~~~ *

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 07-08-2025, 11:09

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon