Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Tröstande ord?, När trädgårdsstressen tränger sig på.....
          Fru JD
          Inlägg 04-05-2010, 12:55
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 42
          Medlem nr: 24 811

Hej, är nybliven husägare med vår första "egna" trädgård. Hittills har jag bara njutit, men sedan ett par veckor så har känslan av stress o panik smugit sig på alltmer. Jag bara ser allt som måste göras (trädgården är invaderad av kirskål t ex, inte på ett ställe, eller på en sida utan precis ÖVERALLT, i alla häckar, alla planteringar, ja överallt.......) och det känns som om jag aldrig kommer att komma någonstans. Nog för att jag förstår att man aldrig blir riktigt klar i en trädgård, men att ta över en trädgård som bara ogräset trivs i....... Kan någon vänlig själ med lite mer erfarenhet än jag, tipsa mig hur ni brukar tänka för att det inte ska kännas övermäktigt? Hur gjorde ni??? Jag vill så gärna att trädgården ska vara förknippat med lust, inte med måste och dåligt samvete.

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 04-08-2025, 12:48

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon