CITAT (Gunilla T @ 06-05-2010, 18:18)

[attachment=49698:DSCN13770001.JPG] [attachment=49699:DSCN13840001.JPG]
Helt underbart vackert.
Min bror är den som hjälper mig i trädgården när jag drar igång mina projekt. Hade han inte gjort det hade det aldrig blivit nåt.
Just nu när jag tittade på dessa bilderna satt han brevid mig och naturligtvis visade jag honom bilderna (kunde inte låta bli). hihi
'Så f..n heller att jag hjälper dig att anlägga en sån trädgård!! Vet du hur mycket jobb det blir!?!', vrålade han rätt ut och såg halvt om halvt vettskrämd ut.
Han såg något lugnare ut när jag lovade att jag inte skulle ha en sån trädgård men den var fin att titta på.
Jag vet precis vilka knappar jag ska trycka på för att skrämma upp honom. När han är lite motvals ang. trädgården så visar jag honom bilder på sånt som jag är bergsäker på att jag inte kommer få hjälp med. Det brukar skrämma upp honom lite och då blir han oftast positiv till det jag egentligen är ute efter.
Dessa bilderna var precis vad jag behövde. Jag önskade hjälp av honom igår för ett nytt projekt. Han muttrade lite ilsket hela kvällen. När han fick se dessa bilderna blev det annat ljud i källan.
'Du har väl inte ändrat dig från igår? Då sa du ju hur du ville ha det och det kan jag fixa.' hehe Nu lät det inte negativt alls om mina trädgårdsideér.