CITAT (Alba @ 19-05-2010, 19:37)

Jag börjar tror att du har något att dölja - eller vad är du rädd för - svaret från Ingemar gjorde dig nöjd - skumt.
Nu var väl svaret från Göran, men ändå....

Han sa att om en annan medlem blev moderator här så kunde den personen inte snoka runt bland oss andra medlemmar. Det svaret blev jag nöjd med! Den här omröstningen blev inte riktigt som jag hade önskat men jag tyckte ämnet kunde avslutas lite lagom där.
Red Top! Omröstningen/tråden startades inte för att handla om AQ öht, det var andra som tyckte det. Därav "diskborstmaskinsalternativen" - dom var på skämt!

Sen är nog inte jag sån att jag talar om för andra vad dom ska göra eller hur dom ska vara, det får dom vara och göra själva. Eller om dom ska komma tillbaka när dom blivit snälla! Men om det var en omtanke om mej så borde jag väl tacka antar jag...
Ledsen Stintan att du inte hittade nåt alternativ att rösta på!

Skulle naturligtvis haft med "diskar inte, kör med papperstallrikar" och "diskar i badkaret samtidigt som jag badar" och "vad är en diskborste?" och "ha! jag har anställt en diskare från grannstaden!" och "jag köper nytt porslin när det andra blivit kladdigt" och... Finns säkert massor med fler alternativ!