Medlem
Antal inlägg: 4 431
Medlem nr: 72
Men så roligt att 'se' dig här igen Kerstin Fruktansvärt tråkigt med din sorg, visste inte. Allt har sin tid och glädjande är ju din sådd av luktärtor, rensning av rabatter får du ta allt eftersom. STORA och många kramar till dig!
Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440
en fågel viskade i mitt öra att du "var tillbaka", Det måste ha varit och är så klart fruktansvärt att förlora någon som är ens andra del, även om kampen säkert har varit hård så blir det ju en tomhet som är stor som med tiden ska läkas... Jag har tänkt mycket på dig och att du varit saknad det vet du ju
Nu får du ta den tid du behöver och vi finns kvar här när orken och viljan kommer tillbaka Även om det var med sorgligt besked du kom så blev jag jätte glad att "se" dig igen (min blomguru )
jätte stora kramar/ Malin
yg161.gif
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"
Medlem
Antal inlägg: 24 744
Medlem nr: 110
Välkommen tillbaka Kerstin! Ge dig själv den tid du behöver att läka. Trädgården kan trösta. Jag är inte så ofta inne på Odla numera, men har saknat all din klokskap.
Medlem
Antal inlägg: 21 879
Medlem nr: 559
Planterat , Ask, lönn, körsbär, ros,:)Mycket har vintern farit hårt fram med i år.Tur det finns nya växter och goda trädgårdsvänner.Tack alla så roligt att se er igen!
Medlem
Antal inlägg: 2 496
Medlem nr: 7 002
Välkommen tillbaka Kerstin! Det känns skönt att ens "guru" - som någon så träffande sa - är här igen. Du inspirerade och höll modet och ångan uppe på mig i mitt nyväckta trädgårdsintresse för några år sen - Det kommer jag alltid att minnas med stor tacksamhet. Tråkigt att höra om din enorma förlust. Vet inte hur man tröstar i ett sånt läge men trädgårdsarbete ÄR en livsgivande kraft så jag hoppas du orkar med allt grävande. Hur mår dina bergvallmon?
Edit: stavfel. Fast jag undrar om det inte är det trådlösa tangentbordets fel!! Hmpf!
Redigerat av Bee: 29-05-2010, 22:49
--------------------
Rensar ogräs i sydligaste Bohuslän, ett blåshål i zon 2-3
Medlem
Antal inlägg: 21 879
Medlem nr: 559
De har tittat upp mina bergvallmo, de klarade misskötsel i två år, dessutom har min gula Rhododenron luteum just i år mer knopp än någonsin och de brukar blomma samtidigt och sitter nära varandra. Så ja tack o lov att jag har trädgård-fast den kändes som ett enda dåligt samvete förr... Kul att se dej igen Bee!