Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

10 sidor V  < 1 2 3 4 5 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Fittgratäng
          Meriona
          Inlägg 21-05-2010, 11:33
          Länk hit: #41

Gäster

Ibland verkar de s.k. cybertrollen dyka upp samtidigt också, så antingen är de flockdjur eller så har de flera identiteter kanske? Om den/de du nämnt som troll är det eller inte lägger jag inga aspekter på.

Själv är jag från Trollhättan... wacko.gif

Och det blev inget gratängköp igår, kändes säkrare att köpa en pizza. Eller pitta som sonen sa när han var liten. Kanske samma sak? blink.gif

Citera
          skogstroll
          Inlägg 21-05-2010, 11:54
          Länk hit: #42

Medlem
          Antal inlägg: 8 486
          Medlem nr: 9 409

ja gud vet vad det är i maten nuförti'n wacko.gif

idag åt jag för övrigt tacos till lunch, då det kom en polare (fet svettig gubbe) till kocken tydligen och satte sig lite för nära mig och började torka svett ur armhålorna.... hur kul e det... ingen krydda till maten direkt sick.gif lukta inget vidare heller

Redigerat av skogstroll: 21-05-2010, 11:55

--------------------
          Zon 1
          Simrishamn

Citera
          Meriona
          Inlägg 21-05-2010, 11:58
          Länk hit: #43

Gäster

CITAT (skogstroll @ 21-05-2010, 12:54) *
          ja gud vet vad det är i maten nuförti'n wacko.gif

idag åt jag för övrigt tacos till lunch, då det kom en polare (fet svettig gubbe) till kocken tydligen och satte sig lite för nära mig och började torka svett ur armhålorna.... hur kul e det... ingen krydda till maten direkt sick.gif lukta inget vidare heller

ninja.gif naughty.gif Han kanske försökte charma dig?

Citera
          skogstroll
          Inlägg 21-05-2010, 11:59
          Länk hit: #44

Medlem

CITAT (Meriona @ 21-05-2010, 12:58) *
          ninja.gif naughty.gif Han kanske försökte charma dig?

gick ju inge vidare urk (ful va han också).... försökte blänga på honom så han skulle fatta liksom, men han fortsatte glatt att torka upp i armhålorna....

--------------------
          Zon 1
          Simrishamn

Citera
          Meriona
          Inlägg 21-05-2010, 12:58
          Länk hit: #45

Gäster

MUM fanns det en deo som hette förr, undrar om den hette det för att den luktade Mumma? tongue.gif
          Jisses, OT om nåt... sorry, men det är fredag.

Citera
          skogstroll
          Inlägg 21-05-2010, 12:59
          Länk hit: #46

Medlem

CITAT (Meriona @ 21-05-2010, 13:58) *
          MUM fanns det en deo som hette förr, undrar om den hette det för att den luktade Mumma? tongue.gif
          Jisses, OT om nåt... sorry, men det är fredag.

ja prixis, då kan allt hända kiss.gif

--------------------
          Zon 1
          Simrishamn

Citera
          abbbe
          Inlägg 21-05-2010, 15:34
          Länk hit: #47

Medlem
          Antal inlägg: 851
          Medlem nr: 8 321

CITAT (Elisabeth-Västkustkolonisten @ 20-05-2010, 18:39) *
          abbe att du är jävligt, det vet ju alla här men jag trodde inte att du sjunker så lågt. Men tycker du det är roligt att göra sig lustig över en sjul människa, varsago gör det. Jag skrattar sen när det drabbar dig.....
          Och vad vill du säga med det?

Oj!
          Jag vet inte om jag har sagt det förut! Men jag skojar bara. För att förtydliga detta så tar jag och skriver det som min signatur, så ni vet. Elisabeth, jag känner inte dig, jag gör inte narr av din yrsel eller något. Jag skojar bara med dig, det du visar och säger på odla.nu, den du är här, det är den personen jag skojar om. Dock menar jag inget illa om dig, ditt riktiga du, för du är säkert lika underbar som alla andra människor, och jag skulle aldrig få för mig att säga något så ont till dig i verklighet smiley_small_hug.gif

Hoppas ni har förståelse för min humor! Inspiration till denna typ av humor fick jag av före detta händelser på odla.nu, att det bästa är att skoja till det lite på det heta och onda viset. Om ni känner er, ja vad ska man säga, illa tillfreds med mina skämt, var vänlig PM:a det till mig så skickar jag direkt en förlåtelse tillbaka! Annars är odla.nu en underbar sida (som de flesta är överrens om) att vara på och önskar att jag får vara här och böka till ett och annat, men bara för att det är kul att skoja med identiteterna här på odla.nu som inte jag har en susning om och inget annat!

Redigerat av abbbe: 21-05-2010, 15:38

--------------------
          jävla bladlöss!

Citera
          skogstroll
          Inlägg 21-05-2010, 15:46
          Länk hit: #48

Medlem

man behöver ju inte gå in för att skoja om sjukdomar eller annat, varför liksom? att säga nåt på nätet istället för i verklighet ger ju verkligen inget modigt eller moget intryck om man säger så

--------------------
          Zon 1
          Simrishamn

Citera
          abbbe
          Inlägg 21-05-2010, 15:55
          Länk hit: #49

Medlem

CITAT (skogstroll @ 21-05-2010, 16:46) *
          man behöver ju inte gå in för att skoja om sjukdomar eller annat, varför liksom? att säga nåt på nätet istället för i verklighet ger ju verkligen inget modigt eller moget intryck om man säger så

Det är kul, jag håller oftast på med parodier och sådant. Jag vill att fler ska tycka att det är kul, och det finns säkert en och en annan som tycker det är kul. Det är viktigt att man vågar. Allting behöver ju inte vara som man vill ha det, både i nätet eller i verkligheten, så jag tycker att det är bra ifall någon har en annan attityd här på odlas forum. Men det viktiga är ju att jag säger att allt är skämt och att jag menar inget illa, och bara ovanstående svarar ju för att den jag skojar om inte behöver bli upprörd! Jag tänker t.ex. inte fortsätta trycka ner någon tills den människan blir tokig eller något, utan bara slänga in ett skämt om någon eller något då och då, så får man ta det med en klackspark och tänka på att det bara är en skojare!

och att jag skojar om en sjukdom t.ex. behöver inte vara något negativt, utan det kan vara positivt beroende på hur man ser det. Man kan ju tänka som så att det är i alla fall bra att man inte ignoreras och ses som en tråkig person bara för att man är yr, utan att man också kan lyftas fram och bli centrum för alla andra!

Sen har jag sett att det även finns vissa som söker upp personer på odlas forum och försöker komma fram till de mest privata sakerna med personen. Men så är det inte för mig, går aldrig in i någons profil utan tittar bara runt på trådarna och tar sats därifrån. Finns det något skämt man kan slänga in så får det väl bli så. annars menar jag aldrig något dumt om någon på något annat sätt!

Var förresten ute i skogen för att ta en promenad i morse men såg något stort, grått och riktigt fult, måste ha varit ett troll! - det var väl inte du skogstroll? biggrin.gif

Redigerat av abbbe: 21-05-2010, 16:01

--------------------
          jävla bladlöss!

Citera
          Aqvakul
          Inlägg 21-05-2010, 16:36
          Länk hit: #50

Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem nr: 12 751

Två bra förklarande inlägg av Abbe! tummenupp.gif

--------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

zon 1

Citera
          Myosotis
          Inlägg 21-05-2010, 16:57
          Länk hit: #51

Medlem
          Antal inlägg: 19 798
          Medlem nr: 12 674

CITAT (abbbe @ 21-05-2010, 16:34) *
          ...jag skojar bara...

HAHA jättekul. angry.gif Elisabeth tyckte av naturliga skäl inte att det var roligt alls, då är ju skämtet misslyckat eller hur?! Det kvittar väl vad du menade, du har fortfarande sårat någon. Jag köper inte dina "förklaringar".

--------------------
          Det ska gå.

Citera
          abbbe
          Inlägg 21-05-2010, 17:20
          Länk hit: #52

Medlem

Myosotis!
          Bryr mig inte om du köper mina inlägg eller icke. Det är bara mitt uttalande, inget som jag ber er att tillåta. Men nu ligger allt på hur sårad man blir när man vet att det är en som inte menar allvar. Skämt och skämt. Det kanske inte är ett skämt för alla, ibland kan det uppfattas som elakt ja. Då undrar man ju var skämtet ligger. Och då kan jag säga att jag inte heller vet det.

Och jag säger det igen, Elisabeth är en underbar människa, precis som alla andra människor! Hur kan hon bli sårad när jag verkligen tycker att hon är en underbar människa, men när jag "skojar" om hennes alias, bara den du är på odla, bara under denna gräns? Jag älskar människor, natur och kultur, samt växter och djur! Men bara för att man älskar människor betyder det inte att man behöver bete sig som någon snäll dåre som försöker bevisa det. Man får yttra sig hur man vill.
          Jag tänker dock aldrig använda mig av att kränka någon via ras, religiösa skäl, politiska åskådningar eller dylikt. Känner man sig ändå kränkt eller sårad (vilket jag inte tycker man inte borde bli!) får man gärna säga till! Då säger jag förlåt och slutar jag "skoja" om den personen i framtiden! Man får dock avregistrera sig när man vill, om man vill hänga med i skojandet igen tongue.gif! Därmed förklarar jag skoj med allas namn från och med nu! Håll utkik, det kan vara din tur snart! Tillfälle att ditt alias hamnar i centra i odlas forum erbjuds när det är din tur! giggle.gif biggrin.gif

Redigerat av abbbe: 21-05-2010, 17:23

--------------------
          jävla bladlöss!

Citera
          Myosotis
          Inlägg 21-05-2010, 17:23
          Länk hit: #53

Medlem
          Antal inlägg: 19 798
          Medlem nr: 12 674

CITAT (abbbe @ 21-05-2010, 18:20) *
          Känner man sig ändå kränkt (vilket jag inte tycker man inte borde bli!) får man gärna säga till! Då säger jag förlåt slutar jag "skoja" om den personen!

Då säger jag härmed till i förebyggande syfte att du får ge fan i att skoja med mig tack.

--------------------
          Det ska gå.

Citera
          abbbe
          Inlägg 21-05-2010, 17:24
          Länk hit: #54

Medlem

CITAT (Myosotis @ 21-05-2010, 18:23) *
          Då säger jag härmed till i förebyggande syfte att du får ge fan i att skoja med mig tack.

Ja, så enkelt är det! Då får det bli så tummenupp.gif

--------------------
          jävla bladlöss!

Citera
          flaxss
          Inlägg 21-05-2010, 17:53
          Länk hit: #55

Gäster

jag säger samma sak, jag vill inte bli skojad med verken om min signatur eller bilder eller personligt.

Citera
          pejori
          Inlägg 21-05-2010, 17:59
          Länk hit: #56

Medlem
          Antal inlägg: 19 528
          Medlem nr: 2 682

CITAT (abbbe @ 21-05-2010, 16:34) *
          Oj!
          Jag vet inte om jag har sagt det förut! Men jag skojar bara. För att förtydliga detta så tar jag och skriver det som min signatur, så ni vet. Elisabeth, jag känner inte dig, jag gör inte narr av din yrsel eller något. Jag skojar bara med dig, det du visar och säger på odla.nu, den du är här, det är den personen jag skojar om. Dock menar jag inget illa om dig, ditt riktiga du, för du är säkert lika underbar som alla andra människor, och jag skulle aldrig få för mig att säga något så ont till dig i verklighet smiley_small_hug.gif

Hoppas ni har förståelse för min humor! Inspiration till denna typ av humor fick jag av före detta händelser på odla.nu, att det bästa är att skoja till det lite på det heta och onda viset. Om ni känner er, ja vad ska man säga, illa tillfreds med mina skämt, var vänlig PM:a det till mig så skickar jag direkt en förlåtelse tillbaka! Annars är odla.nu en underbar sida (som de flesta är överrens om) att vara på och önskar att jag får vara här och böka till ett och annat, men bara för att det är kul att skoja med identiteterna här på odla.nu som inte jag har en susning om och inget annat!

Jag vet att du bett om ursäkt förut också, när du klampat i klaveret.
          Det ska du ha en eloge för, det är inte alla som kan göra det... tummenupp.gif

Det skriver jag också under på.
          Skoja Gärna med mig, inte om mig..

--------------------
          Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare.
          Bor i zon 2

Citera
          Biggan_
          Inlägg 21-05-2010, 18:15
          Länk hit: #57

Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem nr: 5 447

CITAT (abbbe @ 21-05-2010, 18:20) *
          Myosotis!
          Bryr mig inte om du köper mina inlägg eller icke. Det är bara mitt uttalande, inget som jag ber er att tillåta. Men nu ligger allt på hur sårad man blir när man vet att det är en som inte menar allvar. Skämt och skämt. Det kanske inte är ett skämt för alla, ibland kan det uppfattas som elakt ja. Då undrar man ju var skämtet ligger. Och då kan jag säga att jag inte heller vet det.

Och jag säger det igen, Elisabeth är en underbar människa, precis som alla andra människor! Hur kan hon bli sårad när jag verkligen tycker att hon är en underbar människa, men när jag "skojar" om hennes alias, bara den du är på odla, bara under denna gräns? Jag älskar människor, natur och kultur, samt växter och djur! Men bara för att man älskar människor betyder det inte att man behöver bete sig som någon snäll dåre som försöker bevisa det. Man får yttra sig hur man vill.
          Jag tänker dock aldrig använda mig av att kränka någon via ras, religiösa skäl, politiska åskådningar eller dylikt. Känner man sig ändå kränkt eller sårad (vilket jag inte tycker man inte borde bli!) får man gärna säga till! Då säger jag förlåt och slutar jag "skoja" om den personen i framtiden! Man får dock avregistrera sig när man vill, om man vill hänga med i skojandet igen tongue.gif ! Därmed förklarar jag skoj med allas namn från och med nu! Håll utkik, det kan vara din tur snart! Tillfälle att ditt alias hamnar i centra i odlas forum erbjuds när det är din tur! giggle.gif biggrin.gif

Mycket märklig humor du har! Jag ser i allafall inget skoj med att ge sej på andra människor!
          Jag vill i allafall inte bli utsatt för ditt sk. "skojeri"

--------------------
          Biggan
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

Citera
          sommarhumla
          Inlägg 21-05-2010, 18:19
          Länk hit: #58

Medlem
          Antal inlägg: 5 153
          Medlem nr: 18 530

inget skojeri med mig heller, vare sig det gäller min signatur eller signaturbild...tack. Jag har liksom inte valt namn/bild för att de ska skojas med utan för att de betyder något för mig...

--------------------
          ------------------------------------
          "Gör aldrig samma misstag två gånger, såvida det inte lönar sig"
          (Mae West)

peter pan.gif
          blaratta.gif

Citera
          Kryddan03
          Inlägg 21-05-2010, 18:26
          Länk hit: #59

Medlem
          Antal inlägg: 1 257
          Medlem nr: 3 013

Spontant kan jag känna att det här är Odlas forum inte en amatörmässig hemmaversion av Roast på Berns...
          *skämtar du om mig kommer intet annat än kirskål och kvickrot växa i din trädgård och må dina grönsakland och rabatter fyllas av salt och svavel*

Redigerat av Kryddan03: 21-05-2010, 19:26

--------------------
          Odlar på taket i zon II

Citera
          Ralf
          Inlägg 21-05-2010, 18:33
          Länk hit: #60

Medlem
          Antal inlägg: 3 539
          Medlem nr: 36

CITAT (skogstroll @ 21-05-2010, 12:59) *
          gick ju inge vidare urk (ful va han också).... försökte blänga på honom så han skulle fatta liksom, men han fortsatte glatt att torka upp i armhålorna....

Torkade han sig med våtservetter?

--------------------
          Enbart pengar gör ingen lycklig. Man måste också ha aktier, guld och fastigheter.
          Danny Kaye (1913-1987)

Mitt andra liv.

Citera

10 sidor V  < 1 2 3 4 5 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 04-03-2026, 03:03

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon