Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

2 sidor V  < 1 2  
          Skriv svarNytt inlägg
          > till Finlands vita ros
          Tottes matte
          Inlägg 30-05-2010, 15:24
          Länk hit: #21

Gäster

CITAT (Ezereht @ 29-05-2010, 19:11) *
          Jag tror du missförstår oss Tottes Matte, kommentaren är menad som så att vi (jag och Kerstin) förstår hur det var (för Tittis man) för vi har också den rosen, dvs. vi skulle inte heller ha orkat krypa bakom alla taggarna, rivit oss på alla taggarna, bara för att få det jämnt målat. Det var också skriver humoristiskt från början, titti hade också en fnittrande smiley när hon skrev det. smile.gif

Ezereht .... confused.gif vad finns det att missförstå? Jag gillar rosen och vad ni sen menar att jag missförstår får ni förklara om ni har lust. Annars ska vi bara se på dessa vackra bilder, tycker jag...... angel_not.gif fr. Mollys matte

Citera
          Tottes matte
          Inlägg 30-05-2010, 15:34
          Länk hit: #22

Gäster

Jag tror du missförstår oss Tottes Matte, kommentaren är menad som så att vi (jag och Kerstin) förstår hur det var (för Tittis man) för vi har också den rosen, dvs. vi skulle inte heller ha orkat krypa bakom alla taggarna, rivit oss på alla taggarna, bara för att få det jämnt målat. Det var också skriver humoristiskt från början, titti hade också en fnittrande smiley när hon skrev det. smile.gif

Ezereht .... jag förstår inte vad ni menar att jag skulle inte förstått??? confused.gif Det som jag vill ha fram här att den rosen och de fina bilderna är ju så underbara.
          Titta och njut istället att lägga er i mina svar. Det har jag bett om, beundrar bara rosen, hittar inte alla ord till skönheten ... flirting.gif Tottes matte

Citera
          Tottes matte
          Inlägg 30-05-2010, 16:51
          Länk hit: #23

Gäster

Hej Ezereht ......Jag förstår inte vad jag skulle missförstå, har ni läst mitt långa inlägg till rosen? I så fall finns det inget att misförstå, för jag älskar denna rosen och den ligger varmt om hjärtat hos mig. confused.gif Är det då att missförstå, då vet jag inte vad ni har hittat på!
          confused.gif tottes matte

CITAT (kerstin z5-6 @ 29-05-2010, 20:05) *
          precis nu har vi språkförbistring......

det är kanske det bästa läge just nu! Tottes matte

Citera
          fuchsian
          Inlägg 31-05-2010, 12:58
          Länk hit: #24

Medlem
          Antal inlägg: 3 631
          Medlem nr: 30 760

CITAT (kerstin z5-6 @ 29-05-2010, 20:05) *
          precis nu har vi språkförbistring......

kerstin, det är inte ovanligt och det är bara att gå vidare, orden kommer när det är dags. Vilken fin ros, gillar mest dom vita av någon anledning. tummenupp.gif Fuchian.

Citera
          kerstin z5-6
          Inlägg 31-05-2010, 19:17
          Länk hit: #25

Medlem
          Antal inlägg: 21 879
          Medlem nr: 559

Jaha du säjer det Tottes matte/fuchian ..Jag blir i alla fall bara trött av sådana som dej, i framtiden avstår jag från alla trådar där du förekommer.Jag har helt enkelt ingen energi över till sådant numer no.gif

--------------------
          Kerstin

Ut sementem feceris, ita metes
          (Cicero)

Citera
          fuchsian
          Inlägg 04-06-2010, 14:57
          Länk hit: #26

Medlem
          Antal inlägg: 3 631
          Medlem nr: 30 760

CITAT (kerstin z5-6 @ 31-05-2010, 20:17) *
          Jaha du säjer det Tottes matte/fuchian ..Jag blir i alla fall bara trött av sådana som dej, i framtiden avstår jag från alla trådar där du förekommer.Jag har helt enkelt ingen energi över till sådant numer no.gif

Men kerstin,
          Jag vet inte vad du menar, inte var det om rosor som denna länk handlar om, och jag bara tyckte att rosen är fin, men det finns ju så många olika sorter, så nog finns det någon till var och en efter tycke och smak.
          Har inga rosor själv, så där är det inget att kommentera eller fråga om, ...... fr. fuchian

Citera

2 sidor V  < 1 2
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 24-06-2026, 00:16

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon