|
|
  |
Troll på odla? |
|
|
Tottes matte
|
29-05-2010, 15:01
|
Gäster

|
CITAT (*Stintan* @ 24-05-2010, 13:07)  Inträdesprov för att få komma in i de finare salongerna  Vid godkänt prov kan inträdesbiljet lösas hos Gossen Ruda!  Jisses har du inget annat att göra än att störa dig på folk? Det lilla fåtal som gör som du beskriver behöver man väl inte bry sig om. Någon måtta får det väl ändå vara på misstänksamheten mot folk som reggar sig på forumet. du Stintan är inte den som kommer till finare salonger hur du än gör. Där acepteras inte din kaxighet, så lägg av mens tid är. Du finns ju i varje tråd och ger dig på folk till höger och vänster ..... Är det inte bättre att du går till skogen och hugger ved, så du lugnar ner dig några hekton?  fr, Mollys matte
|
|
|
|
|
29-05-2010, 15:05
|

Medlem
Antal inlägg: 22 484
Medlem nr: 6 301

|
CITAT (Tottes matte @ 29-05-2010, 16:01)  du Stintan är inte den som kommer till finare salonger hur du än gör. Där acepteras inte din kaxighet, så lägg av mens tid är. Du finns ju i varje tråd och ger dig på folk till höger och vänster ..... Är det inte bättre att du går till skogen och hugger ved, så du lugnar ner dig några hekton?  fr, Mollys matte Att du inte ens kan se ironin i det inlägg du citerade är tragiskt. Vem som behöver lugna ner sig finns det säkert delade meningar om. Det här börjar likna stalking och kommer att anmälas om det inte upphör.
--------------------
Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3 Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson
|
|
|
|
Tottes matte
|
29-05-2010, 15:14
|
Gäster

|
CITAT (Gita @ 23-05-2010, 09:58)  ja det finns ett gäng helyllepräktiga personer som gör sitt bästa för att försöka uppfostra alla som inte håller sig innanför deras väldigt snäva ramar. Det är ganska intressant eftersom dessa "uppfostrare" alltid tycker lika och ofta är helt förutsägbara. Gita Eller för den delen påstå att också pedofiler är människor och har ett människovärde och ve, den som råkar skämta om någon sjukdom. Gita Hej Gita oc de andra. Min fråga är hur tajta är dessa ramar att komma in? Du nämnde, pedofiler, att de är människor och har människovärde....  Bull skit! säger jag. Jag har ett botemedel för pedofiler, skicka dom till haren och kastrera dom, eller det går ju göra var som helst.....  I vilken grupp räknar du deras offer? Oftast har just en pedofil tagit deras människovärde ifrån dem! Fyi f..sen...  Tänk på det du, kommer de inte igenom ramarna ur helvetet som pedofiler ställt till med?  fr Tottes matte, CITAT (abbbe @ 22-05-2010, 20:24)  Bra att denna tråd skapades. Får se hur många som tycker jag är ett troll nu. hej abbe, det är inget fel att vara ett troll, de är ju så söta av sig själv. Fattar inte att det ska användas negativt. Jag tycker du duger som du är .....  fr Tottes matte Obs, läs igenom ett annat inlägg som handlade pedofiler....
|
|
|
|
Tottes matte
|
29-05-2010, 17:08
|
Gäster

|
CITAT (CurlySue @ 24-05-2010, 14:25)  själv råkade jag ut för att det blev ett himla liv på "mobben" här när jag bytte nick, hujedamig att någon av dem skulle råka läsa och svara på en av mina trådar..  hej CurlySue det verkar som det inte finns något som några ska på och hackka som skock höns/tuppar, det är jobbigt, men vad då, man får väl byta bort sin signum eller strunta i att läsa dem. Men man är ju trots allt nyfiken och följden blir att ett visst klientel i forumet har inte ens normal social vana, Vad är det för tomtar som finns bakon dessa signum, det kan man undra. Jag är ju rätt ny i forumet och jag har inte haft denna kunskap med forum el. chat, men jag kommer att be min dotter om hjälp när hon kommer hem under en del av sin semester, men hon har ju så många kompissar kvar här som hon vill träffa och hon har behållit sin lägenhet i stan, vilket gör det lättare för oss att kunna träffas. Men så länge ..... tänker jag fortsätta på forumet, för de har så bra växter jag skickat efter och man blir vänligt bemött. och inget verkar vara omöjligt. Jag gjorde 2 miss förra våren. 2 olika leverantör av växter som jag fick sedan det mesta kasta, el de dog. Det var inte småpengar heller, men trots min makes varning har jag nu hittat detta och även han har sett vad man får för pengarna, så det är gott att Odla Nu finns och alla råd jag fått ........  fr. Tottes matte
|
|
|
|
Tottes matte
|
29-05-2010, 17:19
|
Gäster

|
CITAT (skogstroll @ 24-05-2010, 10:53)  vem exakt är det som är så präktig? jag? kanske är jag. förstår mig inte på folk som går in för att bete sig illa med flit. whats the point hej skogstroll, ..... Det beror precis vad du läser och hur du uppfattar diskussionen, en del har inte mer i skallen och de känner sig underlägsna på nåt sätt, men detta är ingen skola med läxor, men det kanske skulle behövas.....  Du är som de flesta i forumet och nöj med det. lämna det som du inte vill läsa, och gå vidare till trevligare ämnen, Eller hur?  fr, tottes matte CITAT (Olle A @ 24-05-2010, 14:13)  Jag vill vara kvar i trädgården!!! Myosötis, du är också snäll! Olle Även ni ska, om ni vill vara med, ingen kan bestämma det åt er än ni själva ... OK?  fr. Totes matte
|
|
|
|
|
29-05-2010, 19:59
|

Medlem
Antal inlägg: 5 521
Medlem nr: 7 219

|
CITAT (Tottes matte @ 29-05-2010, 16:01)  du Stintan är inte den som kommer till finare salonger hur du än gör. Där acepteras inte din kaxighet, så lägg av mens tid är. Du finns ju i varje tråd och ger dig på folk till höger och vänster ..... Är det inte bättre att du går till skogen och hugger ved, så du lugnar ner dig några hekton?  fr, Mollys matte nu får du väl ändå ta och kamma dig va?
--------------------
likes anarki och faråthelvete ☺
|
|
|
|
|
30-05-2010, 06:59
|
Medlem
Antal inlägg: 5 162
Medlem nr: 8 833

|
CITAT (Tottes matte @ 29-05-2010, 16:01)  du Stintan är inte den som kommer till finare salonger hur du än gör. Där acepteras inte din kaxighet, så lägg av mens tid är. Du finns ju i varje tråd och ger dig på folk till höger och vänster ..... Är det inte bättre att du går till skogen och hugger ved, så du lugnar ner dig några hekton?  fr, Mollys matte Nej vet du vad, nu tycker jag att du är väldigt orättvis och att du har totalt fel! Visst har Stintan och jag haft många"gräl" eller diskusioner och vi tycker oftast helt olika, men jag måste säga att Stintan kan konsten att disskutera med bibehållen respekt för sina meningsmotståndare. Gita
Redigerat av Gita: 30-05-2010, 06:59
|
|
|
|
|
30-05-2010, 07:51
|

Medlem

|
CITAT (Gita @ 30-05-2010, 07:59)  Nej vet du vad, nu tycker jag att du är väldigt orättvis och att du har totalt fel! Visst har Stintan och jag haft många"gräl" eller diskusioner och vi tycker oftast helt olika, men jag måste säga att Stintan kan konsten att disskutera med bibehållen respekt för sina meningsmotståndare. Gita
--------------------
Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3 Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson
|
|
|
|
|
30-05-2010, 13:14
|

Medlem
Antal inlägg: 1 546
Medlem nr: 14 192

|
CITAT (Tottes matte @ 29-05-2010, 16:14)  Jag har ett botemedel för pedofiler, skicka dom till haren och kastrera dom Antar att det här är ett stavfel, förlåt Men det var så kul...
|
|
|
|
|
30-05-2010, 13:35
|

Moderator
Antal inlägg: 18 405
Medlem nr: 9 009

|
CITAT (Orkidétjuven @ 30-05-2010, 14:14)  Antar att det här är ett stavfel, förlåt Men det var så kul...  Jag fattar bara inte vad det skulle va i stället? Hären?
|
|
|
|
|
30-05-2010, 16:58
|

Medlem
Antal inlägg: 851
Medlem nr: 8 321

|
CITAT (Gita @ 30-05-2010, 07:59)  Nej vet du vad, nu tycker jag att du är väldigt orättvis och att du har totalt fel! Visst har Stintan och jag haft många"gräl" eller diskusioner och vi tycker oftast helt olika, men jag måste säga att Stintan kan konsten att disskutera med bibehållen respekt för sina meningsmotståndare. Gita Håller med, även om vi har "grälat" lite, lite, lite här... Tack Tottes Matte för dina ord om mig, men jag står fortfarande för att man får kalla mig troll. Subjektiviteten får bli sanningen om vi inte kan hitta objektiva sanningar! Nu är trollet (jag!) här igen, dags för vissa att gå ut på trolljakt då
--------------------
jävla bladlöss!
|
|
|
|
|
30-05-2010, 17:03
|

Medlem
Antal inlägg: 8 776
Medlem nr: 16 329

|
CITAT (Huggorm @ 30-05-2010, 14:35)  Jag fattar bara inte vad det skulle va i stället? Hären? Du behagar skämta förstår jag.
--------------------
Att alltid vara en smula barn, det är att vara riktigt vuxen.
Jevgenij Jevtusjenko
|
|
|
|
Tottes matte
|
30-05-2010, 17:11
|
Gäster

|
CITAT (Orkidétjuven @ 30-05-2010, 14:14)  Antar att det här är ett stavfel, förlåt Men det var så kul...  Hej Orkidetjuven .... det blev ett stavfel .... det jag menade var att skicka dom till ett harem som tjänstefolk, då blir de kastrerade. Tottes matte CITAT (Red Top @ 30-05-2010, 18:03)  Du behagar skämta förstår jag.  Hej red Top, om du menar på mitt inlägg att kastera pedofiler, blev det ett skrivfel, det skulle vara ett harem, som de har ännu i öst. .... det går bra att skämta när det blir ett skrivfel, oskylldigt .... Tottes matte
|
|
|
|
|
30-05-2010, 17:16
|

Medlem
Antal inlägg: 8 776
Medlem nr: 6 891

|
Majoriteten av ett harem var väl iofs kvinnor? Enucker är ganska ovanliga nu för tiden. Tror den seden dog ut efter sekelskiftet.
--------------------
|
|
|
|
Tottes matte
|
30-05-2010, 17:24
|
Gäster

|
CITAT (*Stintan* @ 29-05-2010, 16:05)  Att du inte ens kan se ironin i det inlägg du citerade är tragiskt. Vem som behöver lugna ner sig finns det säkert delade meningar om.
Det här börjar likna stalking och kommer att anmälas om det inte upphör. Hej Stintan, Säkert! har du själv råkat leva din barndom med en anhörig som är pedofil? Man kan då inte se ens ironin i det hela för det finns ingen som helst ursäkt för sådana rötägg = pedofiler .....  fr. Tottes matte CITAT (Gita @ 30-05-2010, 07:59)  Nej vet du vad, nu tycker jag att du är väldigt orättvis och att du har totalt fel! Visst har Stintan och jag haft många"gräl" eller diskusioner och vi tycker oftast helt olika, men jag måste säga att Stintan kan konsten att disskutera med bibehållen respekt för sina meningsmotståndare. Gita Visst kan man ha olika åsikter, men då får man låta det stanna vid det .... Tottes matte CITAT (herkules @ 29-05-2010, 20:59)  nu får du väl ändå ta och kamma dig va? Jag får väl då be min kammarjungfru om hjälp om min frisyr inte duger i salongerna. T.m
|
|
|
|
|
30-05-2010, 17:24
|
Medlem
Antal inlägg: 23 015
Medlem nr: 6 358

|
CITAT (Tottes matte @ 30-05-2010, 18:20)  Hej Stintan, Säkert! har du själv råkat leva din barndom med en anhörig som är pedofil? Man kan då inte se ens ironin i det hela för det finns ingen som helst ursäkt för sådana rötägg = pedofiler .....  fr. Tottes matte som jag skrev i den andra tråden, känns det som om du med mening missuppfattar (ursäktar om jag har fel). detta i sin tur gör ju att det blir bråk. Stintan har ju inte ens nämnt nåt om pedofiler. och du missuppfattade Gita också.
|
|
|
|
|
30-05-2010, 17:47
|

Medlem

|
CITAT (Tottes matte @ 30-05-2010, 18:24)  Hej Stintan, Säkert! har du själv råkat leva din barndom med en anhörig som är pedofil? Man kan då inte se ens ironin i det hela för det finns ingen som helst ursäkt för sådana rötägg = pedofiler .....  fr. Tottes matte Mitt inlägg som var ironi har inget med dig att göra. Det var ett svar till Gossen Ruda och jag är säker på att alla utom du förstod ironin i mitt inlägg. Var snäll och blanda inte ihop saker och ting. Allt handlar inte om dig som du verkar tro. Jag sitter inte på forum och lämnar ut mitt liv så frågor om det är meningslöst att du ställer. Tråden handlar om troll inte om pedofiler. CITAT (abbbe @ 30-05-2010, 17:58)  Håller med, även om vi har "grälat" lite, lite, lite här... Tack abbbe  flaxss får också en
Redigerat av *Stintan*: 30-05-2010, 17:50
--------------------
|
|
|
|
|
30-05-2010, 19:10
|

Medlem
Antal inlägg: 23 957
Medlem nr: 296

|
CITAT (Tottes matte @ 29-05-2010, 16:01)  du Stintan är inte den som kommer till finare salonger hur du än gör. Där acepteras inte din kaxighet, så lägg av mens tid är. Du finns ju i varje tråd och ger dig på folk till höger och vänster ..... Är det inte bättre att du går till skogen och hugger ved, så du lugnar ner dig några hekton?  fr, Mollys matte Hmm, är du matte till Molly eller Totte? Totte har du väl hämtat från Hasse och Tages låt och det är lite misstänkt när man inte kan ta något ur verkligheten som nick. Nåja, jag bryr mig inte men ett litet tips för dig, lite sent kanske, och andra är att starta lite lugnt i olika fora man går in på, inte hoppa in och argumentera och slänga käft till höger och vänster. Sånt blir man inte populär på.
--------------------
Mera Japan-pop åt svenska folket AKB48と日本を発見するには、長い時間に起こった最高のことです
Straight for ever. Cogito, ergo sum.
|
|
|
|
|
30-05-2010, 23:24
|

Medlem
Antal inlägg: 5 521
Medlem nr: 7 219

|
CITAT (Tottes matte @ 30-05-2010, 18:24)  Jag får väl då be min kammarjungfru om hjälp om min frisyr inte duger i salongerna. T.m gör så
--------------------
likes anarki och faråthelvete ☺
|
|
|
|
|
31-05-2010, 09:15
|

Medlem
Antal inlägg: 8 486
Medlem nr: 9 409

|
det är rätt skönt att vara troll
--------------------
Zon 1 Simrishamn
|
|
|
|
|
  |
1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
0 medlem(mar):
|
|
 |
|