CITAT (Aqvakul @ 31-05-2010, 15:12)

Märkligt hur du reagerar, Berith. När din kompis Gossen Ruda skriver inlägg på inlägg om "troll" och hur han diskuterar det med Göran, så har du ingen kommentar. Men när jag vid ett enstaka extremt tillfälle, precis som ett antal andra medlemmar, ber Göran att ta en titt, då gör du världens grej av det. Tyvärr verkar det som du, ända sedan jag blev spamborttagare, har satt i system att hacka på mig.
Jag tycker inte alls att det är märkligt hur jag reagerar. Jag såg att en "udda" (eller vad man ska kalla henne?) medlem stod som gäst och jag undrade vem som fixat att hon blev avstängd. Gå tillbaka och se att jag inte frågade om det var du som fixat det, det var istället du som berättade det. Oavsett vem som pmar Göran för att (ev) få en annan medlem avstängd så tycker jag det är som att skvallra. Och jag som vuxen (räknar mej iaf inte som i skvaller-åldern - om det nu finns nån sån...) skulle aldrig komma på tanken att skvallra på andra medlemmar här, antagligen för att jag tror/tycker att vi är här på lika villkor. Ingen medlem är förmer än nån annan...
Om du tar det som att jag hackar på dej så får du göra det. Det har ju knappast med din uppgift som spamborttagare att göra att du skrev till Göran? Eller hur kom det uppdraget in i sammanhanget här...?
Jag har sagt flera gånger förut och säger det igen!! Jag tycker du gör ett toppenjobb när du raderar spam! Kolla gärna bakåt i spamdiskussionstrådar så ser du att jag skrivit det förut. Men så fort du skriver att jag hackar på dej för att du fått som uppgift att radera spam så hoppar gärna andra på och tror att jag kritiserar dej som spamborttagare och som du säger här "satt i system att hacka på dej".
"Din kompis Gossen Ruda" låter väldigt nedvärderande av Ruda. Jag är nog inte mer kompis med honom här än med andra. Beundrar självklart hans kunskaper om smådjuren och utnyttjar ofta den kunskapen men om det kan sägas att vi är kompisar vet jag inte...
(skickar detta utan att förhandsgranska... får återkomma och rätta om det blir galet!)