CITAT (Gossen Ruda @ 01-06-2010, 17:36)

Göran och/eller Ingemar exempelvis. Man kanske kan lägga in ett loggprogram, finns redan förresten, som talar om hur aktiv man är i de andra avdelningarna. Utpekade personer kan då kontrolleras om vad och hur de skriver för att sen uppmanas att visa odlatakter eller pysa iväg.
På tal om troll så kan alla se hur hur vitatrollet rahmat förgäves försöker dra igång ett bråk strax ovan genom att plocka fram ett gammalt inlägg och sen vara oförskämd. Det är så forumtrollen jobbar.
Pysa iväg ... ja herreminje ... då skulle jag redan ha pyst ... eller hur!?
Men det tänker jag inte göra. :-)
Varken du eller forumägarna har något att göra med i vilka avdelningar jag/vi läser eller skriver ...
det är just av den anledningen som vi är så många som numera loggar in anonymt (tack för den möjligheten ) ...
Vi slipper nu kontrollberoende människors snokande av vad vi gör och var vi är och läser och hur ofta/länge vi är inloggade osv
Förr skrev också jag i trädgårdstrådar ... kunde till o med ge en del råd som tack för alla jag fått...
men här finns så många duktiga/experter så jag håller mig till att läsa och lägga på minnet så mycket som möjligt. :-)
Kan du tänka dig att jag av en del (bland släkt/vänner o bekanta ... kallas för odlarexperten ... hon kan allt ...
Det har jag forumets deltagare att tacka för ... och inte bara det ... jag är också lite av "expert" på fåglar numera ... nu heter de inte bara småfåglar, sjöfåglar, skator och kråkor.
Har också lärt mig en del av dig ... om steklar o andra småkryp ssom jag förr bara tyckte var otäcka.