Medlem
Antal inlägg: 5 162
Medlem nr: 8 833
Kul med lite lyx och glamour, det gillar jag. Jag kommer att titta på tv - om jag inte har något annat viktigare för mig just då. Kul och bra också med alla blickar på Sverige just den tid på året när Sverige är som vackrast, fantastisk marknadsföring av landet Sverige. Gita
Medlem
Antal inlägg: 23 957
Medlem nr: 296
Nu skall tydligen slottet där de skall bo klassas som skyddsområde för att förhindra fotografering. Är det fotograferna eller kungabeskyddarna som flippat ut?
--------------------
Mera Japan-pop åt svenska folket AKB48と日本を発見するには、長い時間に起こった最高のことです
Medlem
Antal inlägg: 6 847
Medlem nr: 3 723
CITAT (Gossen Ruda @ 07-06-2010, 19:47)
Nu skall tydligen slottet där de skall bo klassas som skyddsområde för att förhindra fotografering. Är det fotograferna eller kungabeskyddarna som flippat ut?
Fotograferna tippar jag! Anki
--------------------
Hundar och pelargoner....... sen är man sysselsatt året om :) Huserar på södra Öland
Medlem
Antal inlägg: 23 957
Medlem nr: 296
Det är inte frågan om att ha tillträdesförbud utan fotograferingsförbud, även från långt håll. Inte ens de flesta militära installationer är skyddsobjekt i den meningen att man inte får fotografera.
--------------------
Mera Japan-pop åt svenska folket AKB48と日本を発見するには、長い時間に起こった最高のことです
Nu tror jag ju inte att det är nåt som helst fotoförbud en sådan dag, det är nog fritt fram. Men om någon blir för påflugen så hoppas jag verkligen att de får ett respass!
Medlem
Antal inlägg: 10 802
Medlem nr: 16 563
Men fotoförbudet är väl till för att skydda privatlivet för även kungliga måste ju få ha ett.Inte så kul att ha fotografer hängandes utanför fönstren med Teleobjektiv ,antar att de inte är mer annorlunda än vi i sitt privatliv och inte skulle jag vilja ha fotografer utanför mitt hus dygnet runt,jag vill ju kunna gå och titta på sjön dra upp nattlinet och klia mig på magen utan att det finns som foto i "Hänt i veckan "nästa vecka
Japp. Alla ska sko sig, så även konfektyrsbranschen.
En bild på bröllopet kunde jag gott tänka mig att sätta upp nånstans, antingen på toa eller jobbet. Men choklad äter jag, bryr mig inte om hur den ser ut....
Medlem
Antal inlägg: 10 802
Medlem nr: 16 563
Lite sorgligt att alla ska sko sig tycker jag,inte skulle jag villat ha vår bröllopsbild på muggar choklad tallrikar och gud vet va !He för hade de alltid en Kungabild på dass faktiskt för att piffa upp lite
Medlem
Antal inlägg: 3 185
Medlem nr: 24 333
Hade jag varit journalist, vilket Gud förbjude, och blivit utsänd att bevaka upptåget, så hade jag sagt upp min anställning. Spektaklet kring ett ungt(?) pars giftermål måste väl ändå ha en gräns!!! Jag tror jag skall anmäla mig till Peter Althins sällskap."- Bättre med folkmassa än arvsmassa!!"