Förra veckan var jag och tittade på Havsjö trädgård mellan Nässjö och Sävsjö,ett konstnärspar som bor mitt ute i skogen har en trädgård med små dammar mycket Pioner Tulpaner Clematis och Aqveleja och örter,Allt om Trädgård hade varit där och fotat och många andra,båda två målar Tavlor och hennes var underbara lite som Jhon Bauer men i pasteler hans tavlor var slut sålda som dom fick vi inte se,han var också keramiker och gjorde underbara muggar urnor mm i regnbågstecknik tror jag det heter ?I alla fall bodde de långt ut i skogen utan el och hade så gjort i 30 år,tänka er va !ingen el.Intressant utflykt var det i alla fall.Deras stuga var som i Hans och Greta med blommor och gräs på taket,alla möbler och köks skåp hade han tillverkat själv för hand och allt där inne som var textil hade hon syt själv,det var som att komma till en annan värld faktiskt,men de var lyckliga med att leva utan el och TV och tydligen hade deras två nu vuxna döttrar anamat den här livstilen också.Väl värt ett besök i sommar