Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

4 sidor V  « < 2 3 4  
          Skriv svarNytt inlägg
          > Ett lyckligt slut..
          fuchsian
          Inlägg 24-06-2010, 16:25
          Länk hit: #61

Medlem
          Antal inlägg: 3 631
          Medlem nr: 30 760

CITAT (Gunilla T @ 17-06-2010, 18:38) *
          Fuchian, du kan väl starta egna trådar om du vill diskutera något i stället för att tramsa sönder alla andra trådar..

Nej du, Gunilla T, jag tänker inte starta några trådar, det kvittar vad jag skulle vilja diskutera för att ni hänger inte med. Du kallar det att "tramsa sönder" när du inte fattar, var det då det du lärde på skolbänken, tros??? Jag har överseende med dom som inte hänger med, de ramlar av undan för undan och sedan kan en bra debatt börja, så ser jag på detta .... thumbdown.gif Fuchian ..

Citera
          fuchsian
          Inlägg 24-06-2010, 17:48
          Länk hit: #62

Medlem

CITAT (fuchian @ 24-06-2010, 17:25) *
          Nej du, Gunilla T, jag tänker inte starta några trådar, det kvittar vad jag skulle vilja diskutera för att ni hänger inte med. Du kallar det att "tramsa sönder" när du inte fattar, var det då det du lärde på skolbänken, tros??? Jag har överseende med dom som inte hänger med, de ramlar av undan för undan och sedan kan en bra debatt börja, så ser jag på detta .... thumbdown.gif Fuchian ..

Detta, Gunilla, är det lyckliga slutet från denna tråden. Finns inget vettigt längre i den att diskutera, endast att ni ger er på mig.
          Det är bara så att några trådar börjar jag inte förran tonen mot mig blir bättre, annars tramsa vidare ni ....
          ...... spam.gif Fuchian ...

Citera
          fuchsian
          Inlägg 25-06-2010, 17:53
          Länk hit: #63

Medlem

CITAT (Aqvakul @ 18-06-2010, 09:20) *
          Skärp dig nu fuchian!

Gunilla startade tråden och kan faktiskt hävda att vi andra ska hålla oss till ämnet.

Har du något eget på hjärtat, så starta en ny tråd!

//Anders

Ta och skärp dig själv först innan du kastar sten i glashuset.
          Jag har mycket på hjärtat men de hör inte till i detta forum.
          Vad Gunilla hävdar, bryr jag mig inte om längre, hon har gjort sig omöjlig .......

Citera
          Monaxe
          Inlägg 26-06-2010, 02:02
          Länk hit: #64

Medlem
          Antal inlägg: 3 326
          Medlem nr: 12 962

Ytterligare ett raffinerat sätt att förstöra en helt oförarglig och framför allt, en intressant tråd.

Är det det som är problemet fuchian? Att du inte får uppmärksamhet i varje tråd?

Är det därför du pratar sönder varje tråd som är intressant för alla andra utom för dig möjligen...

Följden blir att man inte läser dina inlägg, till och med hoppar över de inlägg där man ser att du står som sista svarsgivare.

--------------------
          Monaxe zon 2 på västkusten

Citera
          fuchsian
          Inlägg 26-06-2010, 16:03
          Länk hit: #65

Medlem

CITAT (Monaxe @ 26-06-2010, 03:02) *
          Ytterligare ett raffinerat sätt att förstöra en helt oförarglig och framför allt, en intressant tråd.

Är det det som är problemet fuchian? Att du inte får uppmärksamhet i varje tråd?

Är det därför du pratar sönder varje tråd som är intressant för alla andra utom för dig möjligen...

Följden blir att man inte läser dina inlägg, till och med hoppar över de inlägg där man ser att du står som sista svarsgivare.

Monaxe,

Varför nagelfar ni mina inlägg och kallar att jag förstör? Även om svaret inte faller er på läppen, låt bli det då, så gör jag, håller mig undan när det börjar brännas.
          Jag skriver inte här att bli Er "superstjärna" utan av de frågor som verkar intressanta. samtidigt ger jag f...sen i om ingen läser vad jag skriver, mycket enklare så. Numera går jag inte in i diskussioner så ofta som jag gjorde i början för att det finns sån klan-klang i forumet av vissa medlemmar som vill endast förstöra allt man lägger sig i.
          Jag har ju bett om att ignonera det ni inte gillar ----- fattar ni inte ens det, då .....
          Nä, nu drar jag mig på semester och håll på ni som inget hänt Bla. bla...

Citera
          vitavargen
          Inlägg 26-06-2010, 16:48
          Länk hit: #66

Medlem
          Antal inlägg: 1 576
          Medlem nr: 26 792

CITAT (fuchian @ 26-06-2010, 17:03) *
          ...................................
          Varför nagelfar ni mina inlägg och kallar att jag förstör? ............................

Jag har förut skrivit i en annan tråd till dig att jag är villig att läsa dig om du startar en blogg ( eller vad som helst) och berättar om dina föräldrars erfarenheter från andra världskriget.

Så som du gör i denna tråd tvingar du mig att säga ifrån, för Gunilla T har inte startat en tråd för att du och jag ska lägga in inlägg efter inlägg( påminner om spam) och bemöta det som är gammal (från 17 &18 juni). Hon vill inte att du skriver i tråden. Respektera det !

Citera
          malcolm
          Inlägg 10-07-2010, 16:55
          Länk hit: #67

Medlem
          Antal inlägg: 20 052
          Medlem nr: 30 311

CITAT (Orkidétjuven @ 13-06-2010, 01:45) *
          Jag gillar inte idéen med utekatter. Man ska inte släppa lös introducerade rovdjur i naturen, vilket katter är.
          I så fall är det bättre att bygga en rymlig kattinhägnad om man tycker att de ska kunna vara utomhus. Det är bäst för allt.

Kan inte se någon nytta med männsikor i naturen heller och i jämförelse med katter är de sistnämnda betydligt mindre skadliga. En stor inhägnad för männsikorna vore kanske nå´t att satsa på, undrar hur många som får plats innanför staketet runt Arlanda tex. whistling.gif

Citera
          malcolm
          Inlägg 10-07-2010, 22:12
          Länk hit: #68

Medlem
          Antal inlägg: 20 052
          Medlem nr: 30 311

Människan är fantastisk för hur skulle annars en söt historia om några starar kunna kunna leda till denna "diskussion".... confused.gif

Citera

4 sidor V  « < 2 3 4
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 28-07-2026, 04:12

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon