CITAT (gnon49 @ 17-06-2010, 19:35)

Jamen du vill allt överta titeln, inte sant. jag röstar på dig. Främst för dina ovanligt djupa och välanalyserade politiska inlägg???????. Vem är Ruda förrresten?
Här bevisar du nåt väldigt smärtsamt. Hittils (ända sen vargtråden) hade jag höga tankar om dig trots dina åsikter. Här bevisar du att jag hade fel. Du vill bestraffa någon för dess analys. Det tankesystem som du visar i detta citat har jag påträffat förut och avskyr med hela min tillvaro.
CITAT (Chamomille @ 17-06-2010, 21:27)

Men du. Vi vill inte träffa dig. Och vi dricker inte espresso. Det får du göra själv.
Äntligen kunde du använda huvuét och tillverka den meningen med, istället för att bara skalla mig med det.
CITAT (Huggorm @ 17-06-2010, 22:22)

Och jag som trodde det var jag som var vitavargens huvudmotståndare
Hörde mitt namn...
Ja. Du är huvudmotståndaren, men det finns nåt mänskligt i grund och botten hos dig som gör att ordväxlingen blir meningsfull.
CITAT (Gossen Ruda @ 17-06-2010, 21:39)

Jaja vv, har du inte fattat än att ord inte biter på mig eller andra här. Stäng nu ner datorn och gå ut och lugna ner dig lite. Tag en sväng på Lövgärdesvägen eller gå ner och svalka dig i Keillers damm. Vi hörs i morgon.
Nu byte du om till kommissarie Poirot, en löjlig liten figur som alla borde tycka synd om för dess lilla begränsade och förvridna värld.