Sidor: 1, 2
*Stintan*
Förträngning kallas det.

(svar som tillägg på Hercules inlägg)
malcolm
CITAT (herkules @ 28-07-2010, 18:01) *
en del var bättre förr men inte det här forumet.

För 100 år sedan fanns varken Odla eller datorer men så gick det som det gick också. De flesta från den tiden är döda nu. rotfl.gif
fuchsian
CITAT (*Stintan* @ 28-07-2010, 18:05) *
Förträngning kallas det.

Nääee, har du sådana problem, eller fattade jag fel i bara farten, kanske förstoppnig sökes. Urk!

Det är nog dags att kolla om kameran är laddad och ta en sista runda hos växterna, men kanske blir det diet.

Ibland är det så bra att kunna skratta åt sig själv! rotfl.gif fuchian ...
ninnisky
Personligen känner jag att rättstavningen var bättre förr och att man inte heller skröt om det man hade, kunde eller gjorde och och inte heller ljög lika duktigt då som nu....

Ja, Odla var bättre förr!
silos
CITAT (RitRat @ 28-07-2010, 14:10) *
Jag har inga som helst problem med "tjafset" - om det nu mot förmodan skulle komma upp något sånt på trädgårdsavdelningarna - det är bara att lämna tråden och läsa på annat ställe. As simple as that!!! Småprat har mer av den varan.
Jag vill inte heller hålla kontakt med några enskilda personer här, utan bara lära mig om odling.

Jag håller med dig!
fuchsian
CITAT (malcolm @ 28-07-2010, 18:09) *
För 100 år sedan fanns varken Odla eller datorer men så gick det som det gick också. De flesta från den tiden är döda nu. rotfl.gif

Inte min Gudfar, han fyllde 106 nyss och är mer klar i huvudet än sönerna och har inga sjukdommar.
Sönerna har fått det mesta av den vägen. .... tummenupp.gif ... Fuchian ...

CITAT (silos @ 28-07-2010, 18:52) *
Jag håller med dig!

silos,

Jag instämmer och har läst det inlägget från RitRat, att försöka ha det så gott .... kram2.gif fuchian ...
herkules
CITAT (*Stintan* @ 28-07-2010, 18:05) *
Förträngning kallas det.

haha, ja kanske det.
men jag vill ändå minnas att det var ett jävla liv här för några år sedan också, folk hoppade av och det gapades och skreks. småprat var ett skitforum och folk betedde sig som svin och blablabla....
men visst, däremellan har det varit lite gulligt smile.gif
*Stintan*
CITAT (herkules @ 28-07-2010, 19:53) *
haha, ja kanske det.
men jag vill ändå minnas att det var ett jävla liv här för några år sedan också, folk hoppade av och det gapades och skreks. småprat var ett skitforum och folk betedde sig som svin och blablabla....
men visst, däremellan har det varit lite gulligt smile.gif

Jamenvisst har det varit så happy.gif
herkules
CITAT (*Stintan* @ 28-07-2010, 19:55) *
Jamenvisst har det varit så happy.gif

precis! så varför tramsa om att forumet är så förändrat nu? same ol' shit...
tror folk har varit för mycket i solen och fått solsting, häll vatten över skallen så går det över.
silos
CITAT (herkules @ 28-07-2010, 20:33) *
precis! så varför tramsa om att forumet är så förändrat nu? same ol' shit...
tror folk har varit för mycket i solen och fått solsting, häll vatten över skallen så går det över.

bravo.gif rotfl.gif yahoo.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon