Full version: Jag mötte Lassie
Sidor: 1, 2
Aqvakul
Jag har debatterat mot Carl Bildt som studentpolitiker...
Huggorm
CITAT (Aqvakul @ 14-08-2010, 08:52) *
Jag har debatterat mot Carl Bildt som studentpolitiker...

Och vem vann diskussionen?
Aqvakul
CITAT (Huggorm @ 14-08-2010, 10:30) *
Och vem vann diskussionen?

Jag fick de flesta applåderna - men det var sannerligen inte lätt att vara moderat i början på 70-talet..
Blomstertanten
CITAT (Aqvakul @ 10-08-2010, 21:17) *
Jag hade Lotta Schelin till bordet på ett bröllop förra sommaren. Hon var jättetrevlig.

Och vem sjutton är det???? g.gif
Borde man veta det kanske blush.gif
andersen
CITAT (Blomstertanten @ 14-08-2010, 15:44) *
Och vem sjutton är det???? g.gif
Borde man veta det kanske blush.gif

fuchsian

Här kan jag inte skriva något för då skulle jag nog fylla forumet och det är ju min vardagsmat ....Fuchian....
malcolm
Jag har haft andersen med fru och dotter hemma på fika, slå det den som kan. yes.gif
Gunilla T
CITAT (fuchian @ 14-08-2010, 15:53) *
Här kan jag inte skriva något för då skulle jag nog fylla forumet och det är ju min vardagsmat ....Fuchian....

http://www.youtube.com/watch?v=Sx58z5V6FsY
Kullatorpet
CITAT (gnon49 @ 10-08-2010, 21:12) *
När jag arbetade på systemet kom Svante Turesson och köpte en pava av mig. Så det så.

Ja, på bolaget möter man många. Är oxå en fd "bolagare". Har mött : Krister Lindarw (men han handlade inte),
Meg Westergren, Rolf Lassgård & Björn Kjellman. Har skjutsat Ulf Elfving från punkt A till B. Fick Ronnie Petterssons autograf när jag var ung 15. Men bolaget träffar man flest.
Aqvakul
Jag har uppträtt tillsammans med Elisabeth Söderström...
Blomfrun
CITAT (xlxl67 @ 11-08-2010, 20:52) *
När jag var liten gick pappa fram till Gunnar gren o snackade. Då klappade Gunnar mig på mitt stora vitkrulliga huvud smile.gif

Största problemet är att jag aldrig ser några kändisar. Det är det andra som gör o sen pekar.

Tänk det har jag råkat ut för när jag sprang rakt i famnen på kungen bara för att släkten satt och ropade något som jag inte hörde. Bad artigt om ursäkt och gick fram till släkten och frågade vad de ropade om. Såg du inte att du sprang på kungen?
Aqvakul
CITAT (Blomfrun @ 14-08-2010, 18:56) *
Tänk det har jag råkat ut för när jag sprang rakt i famnen på kungen bara för att släkten satt och ropade något som jag inte hörde. Bad artigt om ursäkt och gick fram till släkten och frågade vad de ropade om. Såg du inte att du sprang på kungen?

giggle.gif
Ralf
Jag har tvingat Ringo Star att stanna sin bil för mig!

(Jag var i Jerseys huvudstad St Helier och när o mina kamrater gick fram till ett övergångställe så stannade det en Rolls Royce. I den satt det en man med solglasögon, mörkt halvlångt hår o skägg och log o vinkade fram oss med sina diamantprydda fingrar)
Piccante
CITAT (Gunilla T @ 14-08-2010, 16:01) *

Som svar på Fuchians inlägg kunde du väl postat "sannolikheten" istället rotfl.gif en av Danielssons bästa monologer.
Gunilla T
Nästa gång Markus, det går alltid flera tåg.

Fast jag gillar "Spik i foten " bäst, den är liksom..hmmm...träffsäker... crazy.gif
*Stintan*
CITAT (Gunilla T @ 14-08-2010, 20:11) *
Nästa gång Markus, det går alltid flera tåg.

Fast jag gillar "Spik i foten " bäst, den är liksom..hmmm...träffsäker... crazy.gif

Tror du hon ens fattar giggle.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon