Full version: Biverkningar?
Sidor: 1, 2
Bee
CITAT (Meriona @ 15-08-2010, 21:37) *
Stackars dig Bee, du måste vara utsliten efter att följt alla goda råd.... trostar.gif

Tack! En som äntligen förstått mig.... biggrin.gif
/grävare Bee
Meriona
giggle.gif
Men tänk så fint du fått! yahoo.gif
Bee
CITAT (Meriona @ 15-08-2010, 22:29) *
giggle.gif
Men tänk så fint du fått! yahoo.gif

Det förstås... - Jag hade inte fått ordning på trädgården om det inte hade varit för ALLA här på Odla som svarat på frågor och stöttat! Samt hållit modet uppe när självförtroendet varit lågt. Och det gäller inte bara odlandet..
Så TACK alla!!!
Elisabeth-Västkustkolonisten
mina biverkningar av odla, att det är mera ont i nacken för man skakar/ruskar så många gånger på huvudet när man läser många inlägg i forumet.

Vidare gör det så¨ont i händerna när man sitter så ofta på dom, bara för att inte alltid skriva vad man tycker och tänker... yes.gif
gnon49
Man saknar inte hästen förrän båset är tomt. För en stund sedan var det ips-error på odlas server. Det gillades inte av mig.
Red Top
Inte av mig heller.

Särskilt inte, eftersom jag just skulle skicka iväg ett svar.
Meriona
Ja det var ju rötet! Men det var längesen ändå, alltid en tröst. trostar.gif
bergvallmo
CITAT (Elisabeth-Västkustkolonisten @ 17-08-2010, 18:14) *
mina biverkningar av odla, att det är mera ont i nacken för man skakar/ruskar så många gånger på huvudet när man läser många inlägg i forumet.

Vidare gör det så¨ont i händerna när man sitter så ofta på dom, bara för att inte alltid skriva vad man tycker och tänker... yes.gif

Ja jag kan ju faktiskt hålla med om detta, vill också tillägga att det ibland även gör lite ont i kinderna eftersom att jag många gånger ler väldigt mycket samtidigt som jag skakar på huvudet smile.gif
Meriona
Tycker mer jag får ont när jag slår mig för pannan. sad.gif
*Stintan*
CITAT (Meriona @ 17-08-2010, 20:23) *

Du får skaffa en hockeyhjälm med visir giggle.gif
malcolm
Jag har tyvärr dragits in i hätska debatter som jag inte alls vill vara delaktig i men ibland kan man inte vara tyst. En sak att diskutera sak och en annan att angripa personer.
bergvallmo

biggrin.gif

Tänk alla tankar som far genom huvudet vid läsning av vissa inlägg. Det är nog tur att ingen ser vad man tänker smile.gif
Myosotis
CITAT (Elisabeth-Västkustkolonisten @ 17-08-2010, 18:14) *

laugh.gif

laugh.gif
Gossen Ruda
Med lite övning går det bra.

malcolm
Justa brallor! rotfl.gif
Gossen Ruda
Inhandlade på Kappahl.
Meriona
CITAT (Gossen Ruda @ 17-08-2010, 21:02) *
Inhandlade på Kappahl.

Kan inte vara nyss. Nu görs de med färdiga fickor för handgömme. kompiskram.gif
Peztis
Visst har man väl fått lite biverkningar...
* Ont i handleden för att jag sitter lite dumt vid köksbordet med laptopen
* Sur unge för att jag inte leker med honom
* Alldeles för mycket fröer
* Ostädat hem (har inte tid med städning, sitter ju här!)
* Massor med plantor i trädgården som jag inte vet var jag ska placera
* Lite abstinens när jag inte varit här på ett tag
* Sur man (men han sitter ju på sina forum så vad han gnäller om fattar jag inte!)
*... och en hel del annat... biggrin.gif

MEN!
Biverkningar får man ju oftast när man tar medicin för att bli frisk - och visst mår jag bättre med Odla än utan!!!
Cacki
Jag tror inte att era biverkningar är så farliga faktiskt. trostar.gif Det är betydligt allvarligare om man börjar hallucinera och se troll i vart och varannat inlägg... flirting.gif
Så gasa på ni bara! Allting löser sej!
herkules
CITAT (Cacki @ 18-08-2010, 15:44) *
Jag tror inte att era biverkningar är så farliga faktiskt. trostar.gif Det är betydligt allvarligare om man börjar hallucinera och se troll i vart och varannat inlägg... flirting.gif
Så gasa på ni bara! Allting löser sej!

bästa kommentaren i den här tråden! smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon