Full version: Julklapp från jobbet
Sidor: 1, 2
Snöflinga
Ost låter bra tycker jag. Du kanske kunde göra en liten miniostbricka med kex och vindruvor som komplement sleep.gif En ullig, gosig julpläd är också något som jag kan tänka uppskattas ...
Meriona
Pläd är bra, det har jag fått en jätteexklusiv supersnygg yllepläd en gång från förra jobbet. Som ligger i skåpet, för den kliar som fasiken. Men det finns ju sånt som inte kliar! smile.gif
Klint
Vi har fått litet blandat som en pläd termos ostbricka men de senaste 4-5åren har vi fått presentkort på en jukskinka eller lax de flesta tycker det är bra men överraskningen är ju borta nu.Vet många som aldrig får nåt och en kompis som jobba på ett annat pappersbruk fick en bal toapapper!
Så de flesta är som sagt nöjda ,tror det är svårt att hitta nåt som passar alla.Men den där termosen modell mindre har jag använt väldigt mycket.

äsch nu läste jag ju frågan ordentligt vad jag skulle vilja ha Presentkort på en handelsträdgård så klart! tummenupp.gif
Motti
Har ju inget jobbt jag är hemararbetande :)men jag skulle vilja ha en jättestor tomte i mörkröda och grå kläder med gosigt skägg;)inga tomatröda tomtar bara !dom är hemska och ser billiga ut.
Skruttis
Noblecard har maken fått några gånger. Jättebra att få välja själv tycker jag.

En supervass kniv med en rad hål i, fick vi ett år. Den är väldigt uppskattad här hemma.
Solstorm
Vet inte om det är för långt bort kanske men en middag på Laxbutiken i Ljungkile skulle vara en fin julklapp. Eller biocheckar.
Meriona
Noblecard hade jag inte hört talas om förut Skruttis, fina saker fanns det där. smile.gif
Laxbutiken är lite avlägset, Solstorm, men mumsigt värre!

Funderar på om jag ska länka tråden till chefen. Inte dumt att få hänga på Odla på arbetstid.whistling.gif
Solstorm
Fast då kanske chefen kollar upp hur mycket du är på odla på arbetstid laugh.gif
Orkidétjuven
Min partner fick en Iphone från jobbet i julklapp föra året. Ngt sådant flashigt har aldrig jag fått. Men jag är väldigt glad om jag får ngt överhuvudtaget biggrin.gif
skogstroll
vi brukar få typ filtar, termosar o sånt. Vilket ju är helt ok. Prydnadsgrejer däremot är jag emot

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon