Sidor: 1, 2
Myosotis
CITAT (omk @ 15-11-2010, 02:12) *
...där låg smulor till MINST 3 kanelbullar !!!

laugh.gif
Meriona
Vilket bra julklappstips! Ge bort ditt gamla tangentbord som en kanel-bulle-byggsats! whistling.gif
Biggan_
CITAT (Meriona @ 15-11-2010, 12:29) *
Vilket bra julklappstips! Ge bort ditt gamla tangentbord som en kanel-bulle-byggsats! whistling.gif

Årets julklapp?
Aqvakul
Ska bara rapportera att datorn besökt datorbutiken, där man försökte blåsa rent den utan resultat. Nytt tangentbord är nu beställt för montering - allt på garantin... Min charmerande hustru fixade detta lätt som en plätt t.o.m. utan kvitto, själv hatar jag att reklamera saker...(min mamma tog gärna fram brösttonerna och det blev alltid så pinsamt..)
Meriona
Din hustru behövde säkert inte gorma, hon antingen
1) flörtade med karln i datorbutiken
2) idiotförklarade sin man som ätit kakor och spillt grogg i datorn.

Välj själv vilket du tror är troligast. giggle.gif
Aqvakul
CITAT (Meriona @ 19-11-2010, 20:12) *
Din hustru behövde säkert inte gorma, hon antingen
1) flörtade med karln i datorbutiken
2) idiotförklarade sin man som ätit kakor och spillt grogg i datorn.

Välj själv vilket du tror är troligast. giggle.gif

Inget alternativ låter särskilt sannolikt, men man vet aldrig..
Meriona
Skälla-alternativet tror jag inte heller på, så då har hon nog tagit till hundögonen då. smile.gif
Kryddan03
CITAT (Aqvakul @ 19-11-2010, 20:04) *
Ska bara rapportera att datorn besökt datorbutiken, där man försökte blåsa rent den utan resultat. Nytt tangentbord är nu beställt för montering - allt på garantin... Min charmerande hustru fixade detta lätt som en plätt t.o.m. utan kvitto, själv hatar jag att reklamera saker...(min mamma tog gärna fram brösttonerna och det blev alltid så pinsamt..)

tummenupp.gif
Skönt att de bara försökte blåsa datorn och inte er. smile.gif
Meriona
giggle.gif
Myosotis
CITAT (Aqvakul @ 19-11-2010, 20:04) *
allt på garantin...

tummenupp.gif Vilken tur!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon