|
Alexander-VG-zon3
01-02-2011, 19:52
CITAT (skånepåg @ 18-12-2010, 12:40)  har inte lyssnat på alla
skånepåg
01-02-2011, 20:00
CITAT (flaxss @ 01-02-2011, 19:52)  har inte lyssnat på alla  Finns massor på wiki om man söker ^^ Där hitta jag mina, får bli lite fronda nu för nu har jag lyssnat på hardstyle i 4a timmar
Alexander-VG-zon3
01-02-2011, 20:01
skånepåg
01-02-2011, 20:12
Mycket blandad och annorlunda musik, gillade mest latino listan ^^
skånepåg
30-03-2011, 12:05
Ser lite tomt ut på denna fronten så får väl tipsa om denna sidan med tusentals playlists ^^ http://sharemyplaylists.com/Håller på med en ny nu, knappt ens lite lyssningfärdig men det kommer mer ^^ http://open.spotify.com/user/pjater81/play...vWj1CmEKkcXyEk5
Farbror Blå
01-04-2011, 23:47
CITAT (flaxss @ 01-02-2011, 21:01)  Fanns ju En låt jag kan lyssna på på sista listan iaf.. Yeah Mauro!
sommarhumla
04-04-2011, 04:06
Så kul ide att dela musik med varandra. Har hittat en massa smaskigt från Skånepåg och Flaxss, låtar jag inte hört tidigare. Så roligt. Håller på att fixa listor med favvo-musik och annat smått och gott.
skånepåg
28-04-2011, 10:28
skånepåg
29-05-2011, 12:06
Drar igång tråden igen, kanske kommit lite nya saker/användare? Jag har ändrat om mycket i min Spotify i kataloger och sorterat ut och lagt ihop lite nytt och tagit bort mycket så finns nog många listor nu som inte funkar =( Men får ju tipsa om denna sidan igen http://sharemyplaylists.com/ där finns 44, 000 playlists så bara sök och var glad  Finns andra ställen om man bara googlar oxå ^^ Men här ni mej igen, man hittar lite lättare nu (hoppas jag) http://open.spotify.com/user/pjater81 Länka gärna era playlist som vanligt ^^
skånepåg
04-11-2011, 16:52
Hitta denna sidan för några dagar sen, kom på att lägga ut den här nu http://spotifierad.se/En svensk sida med massor av godis =)
skånepåg
06-11-2011, 06:52
Vanessa Mae Grym vionelist
skånepåg
09-12-2011, 15:31
Spotify blev lite roligare ^^ En ny tjänst med olika appar, rätt smidigt =) Appfinder
skånepåg
09-12-2011, 16:00
Litet smakprov ^^
Imponerande Skånepåg! Vi har köpt en smarttv nog borde man kunna lyssna opå spotify genom den Finns det nån som vill dela med sej jullåtslista?
skånepåg
19-12-2011, 12:10
Finns säkert nån app, ska med köpa en ny tv snart får se vad det blir  Den nya sökfunktionen är rätt smidig man hittar lättare saker istället på nätet Lite julmusik
Perfekt Skånepåg då slipper man köpa nån julskiva i år de spelas ändå bara några ggr om året
skånepåg
20-12-2011, 10:37
Finns massor på Spotify aldra mest om man uppdatera till den nya så får man upp playlists och massa annat i sökrutan istället för leta på nätet, sen i de nya apparna finns det ju tusentals fler
jag är ju skitdålig på det där och tar mej inte tid eller jar ingen nu men sen kanske fast då är det ju vår fast jag har uppdaterat det har jag  för att du delar fast jag inte ger nåt tillbaks men du kan få en
skånepåg
20-12-2011, 11:25
Hehe tack, internet är bra för att dela saker ^^ By the way, kom en helt ny uppdatering imorse men uppdateras automatiskt i spotify bara man startar det annars står det ju där ovanpå det att det finns en ny uppdatering om man har laddat ner det nya (Betan) Som blev vanlig förra veckan ^^
Ugglemormor
20-12-2011, 11:34
Håller med dig skånepåg, ....... Det har roat mig mycket att kunna lyssna på musiken fr. dem. Tyvärr har jag inte varit på den nya saiten ännu, skulle köpa mig Apples iPad, men nu kommer de ut med en förbättrad version kanske redan i februari, så jag väntar till dess. Vi har också 2 av våra TV,na det syastemet att det går att lyssna på musik, maken provat lite och bra blev det och enkelt. ......  (även för honom ....  ) Håller på att lära mig min iPone som jag fick ett tag sedan ........ Delar gärna av mina listor sedan jag blivit mer varm i kläderna ......
skånepåg
20-12-2011, 12:00
Hehe jag har haft Spotify sen det komm, and loved it from start, mamsen var här med sin första smart phone för nån vecka sen, en Iphone och den skulle jag lära henne, hon som inte ens kan skicka ett sms, hon ville se bilderna i telefonen så lärde henne bläddra genom alla nästan hundra appar där var  Haha Men jag har min dator kopplad till hemmabion och tvn och ett tangentbord för 1500:- så har det mesta bara knapptryck bort, men får se vad det finns för tv på Media markt för wifi är ett måste och lite annat  Men datorn är ju grundpunkten med tusentals filmer och serier och all miljoner med musik, det som inte finns på Spotify är ju bara att ladda ner och lägga till sen är det där så fint i söklistorna tom.
Ugglemormor
20-12-2011, 13:08
Så är det med det tekniska..... min väninna har också skaffat sig en iPone och hennes barnbarn använder den för sina spel när de kommet år den. Hon sa till mig att den är den mest enklaste telefonen hon nånsin haft och tänker nu byta upp sig ett snäpp. Kollade på media-markt på iPodén den fr. Apple och de sade att den sälges nu slut för att de börjar i januari att tillverka den nya som har fått face-lift och en starkare prestanda. Dumt att köpa då den som kommer att försvinna........ Jag tycker att det är kul med sådana prylar att mixtra med ....... Min gamla iPod är nu fullt med nyare böcker som jag ska ta och lyssna på .........
skånepåg
20-12-2011, 13:17
Hehe ja visst är det mycket enklare ^^ Men en ipod? Varför inte på mobilen? Du har ju plats med jättemycket i den
Ugglemormor
20-12-2011, 13:21
Det har jag, men vill ha lite mer än den mobilen..... Meningen är att kunna nå mina FB vänner även när jag inte är hemma, även att mobilen har också den funktionen men det är lättare att skriva lite mer i en större ruta ..........  särskit då man är på resande fot ......
skånepåg
20-12-2011, 13:27
Mobilen är ju den lilla datorn, du har ju nästan allt där, bara släng i ett 16gig sd-minne så har du ju plats med allt =)
Ugglemormor
20-12-2011, 13:32
Japp, gör mitt bästa......  och vet att du kan det mesta om jag har frågor ......
skånepåg
20-12-2011, 13:42
Du får snabbare svar på google, jag är sällan här och orkar svara allt Oftast blir det lmgify länkarna med det enkla svaret Får fortfarande meddelande från noobs på msn men min bot svarar de mest dumma svaren så de får själva söka som tar max 5 sekunder
Ugglemormor
21-12-2011, 13:06
Tack för din omtanke, skånepåg ......... Det fixar sig alltid i nån ände och har ju tillgång tinn väninnornar ungdommar och min egen dotter så det löser sig ......... Gillar din fria attityd om saker och ting ......
skånepåg
27-12-2011, 17:57
CITAT (Klint @ 19-12-2011, 07:20)  Imponerande Skånepåg! Vi har köpt en smarttv nog borde man kunna lyssna opå spotify genom den Finns det nån som vill dela med sej jullåtslista?  Jag har en ny fet Smart tv, uppkopplad nu till datorerna och internet och massa annat men spotify verkar inte finnas bland mina appar =( Men har ju ena datorn på bordet så styr ju allt därifrån ^^ Ska nog även skaffa en mediaspelare de verkar smidiga för några filmer ville inte min tv visa på usb-hårddisken i full-hd =( Men har pixel plus på min, det var nåt nytt, lite häftigt och mysigt men tar nog några veckor att vänja sej vid allt det fina flytande bildvinklarna
skånepåg
28-12-2011, 16:49
skånepåg
24-01-2012, 22:42
Rolig svensk musik som min kusin hitta Åtta bier ti min far
skånepåg
26-01-2012, 12:05
skånepåg
06-10-2012, 18:42
Numera har väl de flesta Spotify? Så här kommer några rätt sköna listor ni nog gillar Irish drinking tunesCountry med ryck i ^^Maria MenaSagaListen and enjoy
Jag har Spotify-konto, dock inte premium, och brukar inte heller använda det särskilt ofta
Sådär ja nu har jag fixat premium konto på spotify o gubba har fixat så jag bara drar igång spotify på datorn o sätter igång förstärkaren så har jag musik  ...men en fråga...var o hur laddar jag upp en bild till min profil? Letat men hittar inte hur / var....hjälp någon.... Ska kika framöver vad för mer funktioner som finns...
skånepåg
14-10-2012, 13:03
Jag har mitt kopplat till Facebook så har samma bild där, tror inte det finns ett annat sätt =/
Ok o jag har inte FB så då blir det utan bild helt enkelt
Ugglemormor
14-10-2012, 14:14
Jag har försökt att koppla Spotify till denna dator, men har inte lyckats med det. Jag har det på min stationära, men dit går man inte mitt i natten för att lyssna på musik. Vill helst ha det tillgängligt när jag sover hur som haver och det är trist att ligga vaken på natten.
Har dock Youtube- konto i denna, men jag trivs inte med den för rätt som det är så spelar den endast några låtar o sen lägger av o då får jag koppla upp den igen ..... osv..... Har nog inte haft tillräckligt med tålamod att fixa det, men jag ska ........
skånepåg
14-10-2012, 14:24
Hur menar du med att koppla ditt konto? Bara att ladda ner och logga in?
Ugglemormor
14-10-2012, 16:25
Japp, något sådant, men det funkar inte ändå.......inga password som den tar emot så jag blir trött på skiten!
skånepåg
22-01-2013, 16:09
skånepåg
25-03-2013, 10:10
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|