|
CITAT (malcolm @ 09-12-2010, 22:52)  Jag skulle i stort sett acceptera vem som helst som ville komma hit och fixa men jag har svårt för Tomas och den där engelsmannen. Ja dom skulle jag inte heller släppa in i mitt hem. Det blir ofta så extremt ... iaf för min smak. CITAT (Wilmer @ 09-12-2010, 22:56)  Trodde ni pratade om hon med tofsarna först, men är så off att jag kryper tillbaka där jag kom ifrån  Maria Montezami menar du ja, hon i "Svenska Hollywoodfruar". Hon är lite mysig trots allt. Det är du med Wilmer  !
Whiskuchi
10-12-2010, 08:47
CITAT (Anma @ 09-12-2010, 21:08)  Botox tar man bort rynkor med, alla kändisar med totalt uttryckslös min runt ögonen har botoxat bort rynkorna i pannan. Hur de än lyfter på ögonbrynen händer inte ett smack. Lulu har restylane i läpparna. Fult som stryk. Men som person är hon ganska charmig tycker jag. Det var halva behållningen med årets Idol, att se hur Andreas Carlssons panna gick från helt orörlig och slät som en babyrumpa, till att han kunde lyfta på ögonbrynen lite och nu mot slutet kan han rynka dem en aning. Jag kan ärligt talat inte sluta titta på hans panna när han är i bild.
Irene_L
10-12-2010, 08:50
CITAT (zissi @ 09-12-2010, 22:49)  Jag tycker, till skillnad mot många andra här, om Lulus inredningsstil. Skulle mycket väl kunna tänka mig anlita henne om jag skulle vilja ha ett rum inrett här hemma. Om jag säger att jag gillar vitt, lantlig o romantisk shabby chic-stil - då tror jag säkert hon fixar till något mysigt i den stilen. Tycker hon oftast lyssnar in vilken stil hennes kunder gillar. Precis så tycker jag också!
skogstroll
10-12-2010, 08:52
Jag tycker Lullu ofta gör snygga grejer (hon handlar väl mycket från DIS kantänka) och hon får gärna styla om mitt hus... däremot hon med det galna blonda håret har lite för mycket färger tycker jag.
Jag tycker hon verkar vara en jättehärlig och go tjej som dessutom inreder jättefint.
CITAT (malcolm @ 09-12-2010, 22:52)  Jag skulle i stort sett acceptera vem som helst som ville komma hit och fixa men jag har svårt för Tomas och den där engelsmannen. Där ser man hur olika vi är.Jag gillar Simon&Tomas.Lulu C har jag ingen åsikt om,man måste inte gillar allt hon gör.Däremot har jag lite svårt för Martin Timell.Jag titta inte ofta på Äntligen hemma,finns bättre inredningsprogram.Tex Arga snickaren....Smaken är som baken..................
malcolm
22-12-2010, 17:05
CITAT (renate @ 22-12-2010, 16:21)  Där ser man hur olika vi är.Jag gillar Simon&Tomas.Lulu C har jag ingen åsikt om,man måste inte gillar allt hon gör.Däremot har jag lite svårt för Martin Timell.Jag titta inte ofta på Äntligen hemma,finns bättre inredningsprogram.Tex Arga snickaren....Smaken är som baken.................. Håller med dig om arga snickaren, han och hans team är BÄST. Äntligen hemma har jag mer eller mindre tröttnat på, det jag saknar i många program av den här typen är lite mer ingående bilder på hur man gör saker och ting. Som det är nu köper man en massa materiel och sedan är allt plötsligt klart.
Ja det jag stör mej på är att det kommer grävmaskiner och lyftkranar och sånt så fort nåt ska göras,man vill ha lite mer genomförbara grejer.Men för det mesta tycker jag alla de där är kul att kolla på
Inga från Närke
23-12-2010, 22:16
Lulu var ju med i ett TV-program och visade när hon gjorde skönhetsoperationer. Tuttarna och läpparna så det är inget som är äkta och det vill hon gärna visa upp för det kostar ju en del och det kan man ju skryta med. Jag personligen tycker det är lite för uppknäppt och kortkort i Tv-rutorna i alla program snart.
Inredningsmässigt är hon bra på en del saker och lite tips kan man ta, men dubbla mattor m.m. är ju något som vanliga inte har råd med och är väldigt opraktiskt.
Timell tycker jag är bra likaså Karin kommer också där mycket bra tips.
Ernst likaså men en del saker är mycket opraktiskt som t.ex. tyg i stället för tapet och stenar på golvet hur städar man där undrar jag.
Arga Snickarn är också bra men tycker ibland att han är väldigt elak mot dem han är hos inför TV-kamrorna. Men han får ju lite ordning på dem. Kul när de visade uppföljningsprogramet för ett tag sedan och man fick se hur det hade gått. Det saknar jag från flera av dessa program.
Simon och Thomas tycker jag är kul men ibland har de som de andra konstiga idér. Många kanske inte gillar dem för att de är gay som t.ex. min sambo han vägrar titta på dem p.g.a. det.
Bengalow
13-12-2011, 20:34
Nu har tosan gjort om ett vardagsrum...tänk er att MÅLA ett "gulnat" ekparkettgolv med grå färg, samt måla om den gula öppna spiosen i rosa och mörkgrått....Ja, innanför min dörr hade hon inte fått komma, inte ens med de nya karminfärgade läpparna....Undras hur mycket kroppsövningar hon gjort för att få vara med i serien?
Huggorm
13-12-2011, 20:52
Det är inte säkert att det behövs några kroppsövningar. Huvudkravet för att bli TV-stjärna nu för tiden verkar vara att man är så långt ifrån de gamla fina, sunda idealen som möjligt.
Svart golv.... Hejja.. Hoppas de gillar att städa.
CITAT (Bengalow @ 13-12-2011, 20:34)  Nu har tosan gjort om ett vardagsrum...tänk er att MÅLA ett "gulnat" ekparkettgolv med grå färg, samt måla om den gula öppna spiosen i rosa och mörkgrått....Ja, innanför min dörr hade hon inte fått komma, inte ens med de nya karminfärgade läpparna....Undras hur mycket kroppsövningar hon gjort för att få vara med i serien? Hehe tycker inte hon gör det sämre än ngn annan. Att hon är med på tv beror nog mest på att hon är från stockholm o känd i utesvängen samt har ett behagligt yttre.
lamorran
15-12-2011, 17:09
Är numera pensionär men arbetade tidigare med kundservice med nära kontakt med människor. Har nog mött större delen av åtminstone denstockholnmska kändiskåre .Från kungligheter och politiker till höga direktörer och c-kändisar. Förhållandet trevlig och otrevlig lutar åt att ju midre känd man är desto mer krävde man .Man använde sig av ofta av sin yrkesroll ex.vis Jag jobbar på sveriges radio eller det roligaste var när man började med -jag är advokat. Bland de allra trevligaste var Allan Edvall , Martin Ljung och Peter Dalle.En person som ingen ville serva var Lennart Swahn.Men -Var man alltid trevlig mot kunden så redde man ut även den värsta gaphals.
Bengalow
15-12-2011, 17:47
Nåja, xlx...det " behagliga yttre" får stå för dig. OM hon bjudit upp mig till dans, så hade jag nekat...
*Stintan*
15-12-2011, 17:53
CITAT (xlxl67 @ 13-12-2011, 20:57)  Hehe tycker inte hon gör det sämre än ngn annan. Att hon är med på tv beror nog mest på att hon är från stockholm o känd i utesvängen samt har ett behagligt yttre. "Behagligt yttre" ???
CITAT (*Stintan* @ 15-12-2011, 17:53)  "Behagligt yttre" ???  Ja smaken är som baken men jag tror de har valt henne för att hon skall "vara läcker" i rutan.
Huggorm
15-12-2011, 18:43
CITAT (xlxl67 @ 15-12-2011, 18:28)  Ja smaken är som baken men jag tror de har valt henne för att hon skall "vara läcker" i rutan. Tja, enligt dagens syntetmode stämmer hon väll hyfsat
Bengalow
15-12-2011, 20:25
Tja, hade det varit som i Hans Alfredssons sketch, att hon hade haft en spann över huvudet, och kanske t.o.m. håll klaffen, så hade man kunnat acceptera henne som människa...men sedan kommer det, som hon skall stå för - inredningen...suck och stön! Vem vill bo i Marrakech i Sverige??? (Utom araber förstås!)
*Stintan*
15-12-2011, 20:26
Jag säger så här ! passar inte tv-programet så är det väl bara att byta kanal eller ?så vitt jag vet har vi inte tvångs TV . Smaken är som baken !delad .Att spy galla över tv program och dess inredare som man inte gillar är lite B i mina ögon det är ju för sjutton bara att trycka på knappen och byta kanal ! Själv älskar jag Thomas o Simon för dom har kul och vågar mycket annorlunda tänk .I dagens Sverige är det inte så j'äkla svårt att inreda då allt är svart och vitt vilket inte är någon större utmaning i heminredning efter som svart och vitt inte är en färg .
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|