Sidor: 1, 2
faith
Det är lätt att våga vara elak när man är skyddad bakom en skärm. Undrar hur många som skulle våga ansikte mot ansikte säga det dom säger här eller på andra forum på nätet.

Solis! smiley_small_hug.gif
silos
CITAT (faith @ 06-01-2011, 16:31) *
Det är lätt att våga vara elak när man är skyddad bakom en skärm. Undrar hur många som skulle våga ansikte mot ansikte säga det dom säger här eller på andra forum på nätet.

Solis! smiley_small_hug.gif

Det har jag ofta undrat över!
smiley_small_hug.gif
fuchsian
Silos,

Det har jag också undrat på. Hur skulle man bli bemött IRL? .. giggle.gif
Kanske likadant om man angav sitt nickname, men om man kom in som okänd och diskuterade med var och en, skulle det nog ge ett mycket bättre resultat, men det finns ju alltid motvallskärringar, men dom hade lämnat platsen, tror jag.
Det vore intressant att iakta andra medlemmar, inget ont i det även om jag skulle kunna "läsa av" er alla!

Har tänkt på detta att komma på något möte el. likn. sedan efter att jag har passerat denna jobbiga period som tar mina krafter just nu.
Men den dagen ....... bravo.gif ---- Fuchsian .....
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon