Full version: Webcam med "rådisar"
Sidor: 1, 2
Ingela i Segersberg
slap.gif Så dum jag är! Hemsida heter det ju!!!
amaira
CITAT (Myosotis @ 19-01-2011, 01:31) *
Vad är det där? unsure.gif

Se på sjutton! Är det inte granntanten! Grattis, five points. biggrin.gif
PeterDeleter
Ha-ha 5 points!

Nu har jag satt upp en lågenergilampa (4W) så att det syns 24/7. Håll tillgodo! Råbocken har redan varit här två gånger och brydde sig inte det minsta :-)

Rådisar i ljus :-)

/PeterDeleter

Edit: Verkar som att dom inte är lika frekventa besökare nu när det blivit mindre kallt. Ratade äpplena tidigare. Bortskämda?
omk
Just precis NU är där 4 stycken som står och trängs och smaskar !!
PeterDeleter
omk... Ja, nu är dom här i massor igen. En hoppade över den andra när det blev för trångt vid matbordet. Skoj att se.

Nyhet: Lagt in två olika gratis chattar nu. En helt live utan historik och en inte helt live med historik. Skulle vara kul få utvärdering på dessa av er så jag vet vilken att välja framöver när kamerorna i holkarna åker in och det blir full fart. Kostar att få det man önskar och vill jag ha helt live med historik kostar det ca 2 - 5 dollar i månaden beroende på vilken av dessa sidor jag väljer. Har ni någon annan emottages det tacksamt.

/PeterDeleter

Edit: Tog bort en av chattarna då den inte uppfyllde kraven från besökare och mig. Men ifall någon här har en idé, tips på en bättre gratis live-chat så blir jag glad.
Lokan
Nu står där en råddis och äter!!!
PeterDeleter
Trots Olles underbara bilder och han har helt rätt vara stolt för dessa bilder måste jag säga detta verkar vara ett "fora" för vissa personer. Självklart hakar jag på och "tjötar" om mina rådjur nu.

Kostar inte mycket besöka en sida som enbart gör detta för er skull. Jag vinner ingenting på detta.... Och återigen, ge gärna ett svar (visa ni är på sidan). Allt jag önskar/begär för att fortsätta ha denna sidan gratis så att säga.....

Rådisar....
myrtille
Vad kul! Det var två rådjur där nu på morgonen men de blev skrämda av något till vänster.

Det ser ut att bli en vacker dag, men oj vad snö ni har!

Edit: Hade lite att göra idag så jag gjorde en film av bilderna.
Olle A
Peter, vad menar du med att detta skulle vara ett "fora för vissa personer"? I början av rådjurstråden försökte jag vara tydlig med att det inte skulle vara min tråd, utan en tråd för alla som är intresserade av rådjur. Självklart går det bra att starta egna trådar också, du har ju fått ganska mycket svar både här och på bloggen.

Olle
PeterDeleter
Olle A... Var jag som uttryckte mig klumpigt och dessutom på felt ställe. Absolut inget illa menat. biggrin.gif

Tack för inlägget om dräktigheten i gästboken. Men jag tycker en av dom verkligen blivit bra rund om magen. Men som du skrev att själva fostret utvecklas först i januari borde det vara omöjligt att det skulle synas redan nu.

Edit: Och ja, vi fick massa snö igår. Alldeles för mycket. Man fick jobba på första hjärtinfarkten med snöskottning.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon