Full version: Årets bokrea
Sidor: 1, 2
Biggan_
CITAT (Meriona @ 25-02-2011, 13:53) *
OK, den är din! smile.gif En kasse toarullar och ditt härliga skratt vill jag ha för den. kompiskram.gif Planerad leverans i maj.

thanks.gif
Överenskommet! tummenupp.gif
Meriona
Toppen, då får jag plats med mina nya böcker. tongue.gif *NOT* för de var många fler, men ändå.
Biggan_
CITAT (Meriona @ 25-02-2011, 13:59) *
Toppen, då får jag plats med mina nya böcker. tongue.gif *NOT* för de var många fler, men ändå.

Du får ha miniloppis, och betalningsmedel är toarullar.
Nu tror får jag nog spendera lite mer tid på toa! rolleyes.gif
Lokan
Hittade "Prismas stora fågelbok" på Ica idag för 129,-kr! Bra bok med både foton och teckningar och utförliga beskrivningar! tummenupp.gif
smuleborg
Det är ju lite av rea hela tiden, bokrean har i alla fall för mig mist sin tjusning (det var en gång; jag förbeställde, en långhandskriven lista; lite av årets händelse). Nåväl, årets bokrea, det blev hela två böcker, båda köpta i "fysisk bokhandel":

Ann-Christin och Dan Rosenholm "Växtkomposition - idéer från Enköpings parker" (typ en hundralapp)
Gordon Ramsay "Frisk aptit" (149:-, prislappen sitter kvar)

Anki på Öland
Köpte Mina bästa godnattsagor till yngsta barnbarnet smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon