Sidor: 1, 2
titti49zon6
Så mycket kul man kan göra! Tack för länkarna bravo.gif
Hihi, törs inte visa vad jag gjort mendet blev ett riktigt sexigt foto av mig själv shy.gif
inte ens gubben såg vem det var a0a.gif
gnon49
CITAT (titti49zon6 @ 08-02-2011, 19:07) *
Så mycket kul man kan göra! Tack för länkarna bravo.gif
Hihi, törs inte visa vad jag gjort mendet blev ett riktigt sexigt foto av mig själv shy.gif
inte ens gubben såg vem det var a0a.gif

Men någon del av dig kände han väl igen? w00t.gif
titti49zon6
näsan och kanske min rynkiga hals rotfl.gif
Ingela i Segersberg
[attachment=58025:2bcf4bf4...57_final.jpg]
Red Top
Wow! bravo.gif
Irene_L
Åhhh vilken fin bild!!! tummenupp.gif
Kryddan03
...
Ingela i Segersberg
Tack! Och tack för den roliga länken, Irene!
Lokan
Jaa, tack för länken Irene! tummenupp.gif
Här kommer mina fröbollar! giggle.gif

[attachment=58030:fr_bollar.jpg]
Alba
Mera kul

Imagechef.com

[attachment=58054:Imagechef.som.gif]

[attachment=58055:Imagechef.jpg]
fuchsian
Alba,

Det är nog det du sade att lägga dessa olika ritprogrammen ex. favoriter eller någon annanstans, för de täpper till min dator. Har åter trassel och i morgon när/om jag känner mig bättre, så kommer jag plocka bort det sista, men spara den och de andra speciellt och inte köra allt i min dator.

Du nämnde detta åt mig i något tråd när jag undrade om hur i katten min megastora dator inte vill när det finns gott om plats, men du har nog en påäng där som jag missat.
Vad tror du? Jag gillar ju sådana skojiga saker att sätta i gång med något annorlunda. .... Fuchsian ....
Alba
De program som skrivits om i denna tråd behöver du inte ladda ner utan du arbetar mot nätet så dom belastar inte din dator.
Jag har frågat på ett annat forum ang. tex alla de genvägar / favoriter som jag har på skrivbordet och fick till svar att det är bara länkar så de belastar inte datorn nämnvärt.
fuchsian
CITAT (Alba @ 11-02-2011, 09:55) *
De program som skrivits om i denna tråd behöver du inte ladda ner utan du arbetar mot nätet så dom belastar inte din dator.
Jag har frågat på ett annat forum ang. tex alla de genvägar / favoriter som jag har på skrivbordet och fick till svar att det är bara länkar så de belastar inte datorn nämnvärt.

Tack för info, Alba

Jag lägger dom i mina favoriter och inte ska belasta på min dator. Vid varje bildprogram har det följt med en eller flera saker som man behöver för att kunna använda det i min dator ---- inte undra på att det blir kaotiskt.
Annars får jag väl skylla på snöstormen som nu är på sin andra dag här och krachat parabolen så vi kan inte se på TV. ..Fuchsian .....
Krolliljan
Sötnäbbet Axel blev en serifigur -fear-.gif
[attachment=58200:Axel_cartoon.jpg]
Krolliljan
rätt kul det här.
Tack för länken Irene thanks.gif

Mina vita krolliljor

[attachment=58284:krollilljor.jpg]
Lokan
Min orkidee i olja .... biggrin.gif

[attachment=58285:orkidee_00.jpg]
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon