Sidor: 1, 2
Myosotis
biggrin.gif
*Stintan*
CITAT (Berith @ 02-04-2011, 08:21) *
kiss.gif

Såklart att jag reagerade, har ju sagt flera gånger förut att jag inte vill ha nån aktiv medlem som sprätter runt bakom scenen. naughty.gif

(Visst är det flera/många som pratat om att vara anonyma bakom nicken i en tråd om att lämna ut uppgifter till andra medlemmar här? Kommer inte ihåg exakta tråden nu... Där sägs det att man inte ska göra det, men ni skulle utan vidare vilja att en annan aktiv medlem automatiskt får tillgång till just dom uppgifterna som moderator? Nej! jag har inget att dölja, och jag räknar kallt med att Aq redan kollat våra uppgifter så långt han kommit åt dom. flirting.gif )

F´låt men vad har du lämnat ut för personliga uppgifter till Odla. Jag har bara lämnat ett användarnamn, ett lösenord och en mailadress och hur intressanta är dom uppgifterna för en moderator? Misstänker du Aqua för att sitta och kolla uppgifter för att du skulle göra det själv om du hade möjlighet eller varför har du fått för dig det?
Elisabeth-Västkustkolonisten
Jag måste ju erkänna att jag läste det minst 3X innan jag kom att tänka på att det var 1.april......
Anma
CITAT (Berith @ 02-04-2011, 08:21) *
kiss.gif

Såklart att jag reagerade, har ju sagt flera gånger förut att jag inte vill ha nån aktiv medlem som sprätter runt bakom scenen. naughty.gif

(Visst är det flera/många som pratat om att vara anonyma bakom nicken i en tråd om att lämna ut uppgifter till andra medlemmar här? Kommer inte ihåg exakta tråden nu... Där sägs det att man inte ska göra det, men ni skulle utan vidare vilja att en annan aktiv medlem automatiskt får tillgång till just dom uppgifterna som moderator? Nej! jag har inget att dölja, och jag räknar kallt med att Aq redan kollat våra uppgifter så långt han kommit åt dom. flirting.gif )

Har du gett ut din namn, adress med mera när du reggade dig?
Varför då i såfall?
Det man kan se är mail, användarnamn och lösenord skulle jag tro. Och IP-nummer.
IP-nummer är inte mycket till hjälp. Just nu visar mitt ip att jag sitter i Nora i västmanland. Det är inte ens rätt län. Så pålitliga är de uppgifterna.

Du verkar extremt nojig över att någon eventuellt kan fixa fram din identitet. Slappna av!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon