Full version: soltråden 2011
Sidor: 1, 2
Farbror Blå
Jaha, arbetar utomhus så jag har några nyanser mörkare armar iaf=) [attachment=70502:Foto2977.jpg]
Rosrup
CITAT (Farbror Blå @ 23-05-2012, 19:07) *
Jaha, arbetar utomhus så jag har några nyanser mörkare armar iaf=)[attachment=70114:Foto2948.jpg]

Blekfis!
ryss_борис
Vistas i solen men bränner mig aldrig (i Sverige), blir bara brun direkt.

Haha. Ser att många postar bilder, orkar dock inte visa upp mitt 8-pack idag, så låter det vara.
Huggorm
CITAT (ryss_бори @ 29-05-2012, 00:22) *
Vistas i solen men bränner mig aldrig (i Sverige), blir bara brun direkt.

Haha. Ser att många postar bilder, orkar dock inte visa upp mitt 8-pack idag, så låter det vara.

8-pack är väll inget att komma med, en riktig man har kagge coolgleam.gif
Ugglemormor
Jag har ingen ro att ligga still för en solbränna ...... giggle.gif -- den får jag i rena farten, beroende om jag är hemma eller utomlands ......... dock byter jag till högre solskydsfaktor i mina cremer och tar extra när vi är ute på sjön ....... naughty.gif
Jag är för jämnan mer eller mindre brun i huden, så det får räcka .....
hattstugan

Solskydd används inte här!
Blir brun på armar och i ansiktet ändå! Lite röd för övrigt men så har det inte alltid varit utan kommit med åren så att säga!
Har inte varit utomlans!
Farbror Blå
Fortsätter själv att bygga på bonnabrännan, dvs ansikte, nacke+underarmar får sol allt annat fortsätter vara likblekt =D
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon