Full version: aanderss, ett tips
Sidor: 1, 2
Gossen Ruda
CITAT (Aqvakul @ 11-05-2011, 21:52) *
Hur kan du vara så säker på att aanderss inte tog illa upp?

Elementärt min käre Watson, läs hans inlägg.
Huggorm
Aanderss kanske tycker det är jobbigare att det blev så mycket bråk här i tråden, än att tråden skapades från första början?
Aqvakul
CITAT (Gossen Ruda @ 11-05-2011, 21:53) *
Elementärt min käre Watson, läs hans inlägg.

Hur vet du att han inte är sårad, men inte vill kännas vid det...

Ibland måste även en noshörning försöka vara lite empatisk...
malcolm
Dags att avsluta denna tråd kanske... Jag tror inte Ruda menade nå´t illa egentligen och tråden skapades förmodligen i något slags tillstånd av affekt men låt oss inte lägga mer ved på elden och låta denna diskussion falna ut.
Gossen Ruda
CITAT (Aqvakul @ 11-05-2011, 21:58) *
Hur vet du att han inte är sårad, men inte vill kännas vid det...

Ibland måste även en noshörning försöka vara lite empatisk...

Ingen aning men jag tror inte du vet mer än mig så varför spekulera?

CITAT (malcolm @ 11-05-2011, 22:01) *
Dags att avsluta denna tråd kanske... Jag tror inte Ruda menade nå´t illa egentligen och tråden skapades förmodligen i något slags tillstånd av affekt men låt oss inte lägga mer ved på elden och låta denna diskussion falna ut.

Instämmer, fast tillståndet kan nog mer beskrivas som "suck" när jag räknat alla inlägg. Ibland är det bra att få lite återkoppling, positiv eller negativ.
*Stintan*
Ägna dig du åt att analysera dina insekter istället för kvinnor för om dem kan du ingenting och lika illa är att du inte verkar begripa hur män fungerar heller.
malcolm
CITAT (*Stintan* @ 11-05-2011, 22:05) *
Ägna dig du åt att analysera dina insekter istället för kvinnor för om dem kan du ingenting och lika illa är att du inte verkar begripa hur män fungerar heller.

Har du inte eldat klart snart...?
*Stintan*
CITAT (malcolm @ 11-05-2011, 22:22) *
Har du inte eldat klart snart...?

Hurså? Har du blivit upphöjd till nån sorts polis eller?
Huggorm
Synd att inte aanderss lyfte någon av alla gamla bråktrådar också, så hade vi inte behövt den här...
malcolm
CITAT (*Stintan* @ 11-05-2011, 22:29) *
Hurså? Har du blivit upphöjd till nån sorts polis eller?

Det var en fråga inget annat.
*Stintan*
CITAT (malcolm @ 11-05-2011, 22:32) *
Det var en fråga inget annat.

Och jag undrade varför du frågade, men det kanske var för att hålla liv i tråden?
Huggorm
CITAT (*Stintan* @ 11-05-2011, 22:36) *
Och jag undrade varför du frågade, men det kanske var för att hålla liv i tråden?

Det var naturligtvis av rakt motsatt anledning...
malcolm
CITAT (*Stintan* @ 11-05-2011, 22:36) *

Tvärtom, jag vill att denna tråd skall falla i glömska. Har inget emot vare sig aanderss eller Ruda.
*Stintan*
Och bara för att du vill att den ska falla i glömska så ska alla andra rätta sig efter det tycker du?

För övrigt har jag inte något emot varken Ruda eller någon annan medlem vad nu det har med saken att göra.
Huggorm
CITAT (*Stintan* @ 11-05-2011, 22:48) *
Och bara för att du vill att den ska falla i glömska så ska alla andra rätta sig efter det tycker du?

I sin nuvarande skepnad vore det nog bäst om tråden föll i glömska ja.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon