Full version: Fototävling!
Sidor: 1, 2
xlxl67
CITAT (Myosotis @ 31-10-2011, 17:18) *
Ja, alla är fina! Vi kanske kan fortsätta använda tråden sen och visa fler bilder? Jag har i alla fall flera bilder som jag valde mellan. Skulle jag kanske valt sparvugglan ändå?

Sparvugglan var görfin men tycker du hade ditt bästa bidrag med ändå! smile.gif
Ingela i Segersberg
Jättefin bild på sparvugglan, Myosotis tummenupp.gif Den är så söt, tycker jag! Ser ut som en liten leksaksuggla wub.gif
Katarina Odla.nu
CITAT (Myosotis @ 01-11-2011, 12:11) *
Okej, nu är tävlingen avslutad så här kommer min sparvuggla:

Jag hör den nästan varje dag just nu. Den dagen satt den helt nära och var fullständigt orädd. Valde bort bilden eftersom jag trodde att den inte var trädgårdsrelaterad nog, men ugglan satt ju faktiskt i min avenbok.

Nu när du är utom tävlan så kan jag kommentera bilden! Så fin den är! Vilken ynnest att få ha en sån fågel i sin närhet.

Det kommer fler tävlingar! Välkommen att delta då i stället.
Hälsningar
Katarina på redaktionen
smuleborg

Jag hör den nästan varje dag just nu. Den dagen satt den helt nära och var fullständigt orädd. Valde bort bilden eftersom jag trodde att den inte var trädgårdsrelaterad nog, men ugglan satt ju faktiskt i min avenbok.

Underbar bild. Och att få se den.
sqrulan
wub.gif Åhh vilken fin bild Myosotis!
Biggan_

Oj, den här bilden har jag missat! Så fin bild på ugglan! wub.gif
Myosotis
Nu när vinnarna är utsedda måste jag bara få säga att den här bilden tycker jag är vackrast.

CITAT (Boxer @ 21-10-2011, 20:46) *

Hösten ser till att silvermartornen börjar skifta i guld. wub.gif

(Och så blåmesen förstås, fast den är inte lika höstig.)
Ingela i Segersberg
Javisst är den vacker, Myostis! Härliga färger!

Höst hos myrorna

Myosotis
ohmy.gif *svim*
Chraps
När får vi se vilka vinnarna är? Jag är ju nyfiken! innocent.gif
Irene_L
Vinnarna syns i egna trådar här under "Småprat om trädgård".
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon