Sidor: 1, 2
andersen
CITAT (RB9310 @ 22-10-2011, 18:54) *
Bara jag som aldrig upplevt det?

Du har nog varit medlem för kort tid.
merlin68
Jo emellanåt tappar man nog suget när det blir för segt och glest mellan inläggen d010.gif Många verkar ju bara läsa utan att vara aktiva och då går det så där.
RB9310
CITAT (andersen @ 22-10-2011, 18:56) *
Du har nog varit medlem för kort tid.

Ja kanske det men har iaf inte upplevt det en enda gång under dom 3 månader som jag varit medlem. Tänkte att om det är ett stort problem så borde jag ha gjort det. Skönt dock att jag sluppit.
Peztis
Men nu tycker jag att det är bra länge sedan som det var segt, i alla fall så att man höll på att få spader!
Anma

Jag har upplevt det en enda gång och då var det min dator som fått knäppen. Förresten, en eller två gånger under alla år har det varit stört omöjligt att komma in, men jag har inte upplevt segheten så som andra vittnat om.
Överbölingen
Känns som ett superbt socialt forum men väldigt klent som ett "Odlarforum". Men visst är det kul att raljera och retas.
Farbror Blå

Näe, jag känner heller inte igen det!

Hag trotr en del hänger på alla sorgliga typer som ominst ska vända varje tråd och diskussion till cyber-bullying

Men visst är det färre aktiva, tror jag. Bristen på riktigt kul och engagerade trådar tror jag är en orsak ocskå
Peztis
Jag tillhör dem som mest håller till i trädgårdsavdelningen och där är det inte alls lika stor respons. Saknar en del personligheter också...

Så jag tror inte att bristen på underhållande trådar är problemet. Jag menar, intresset för trädgård och odlande borde vara lite konstant sådär...
kerstin z5-6
jag saknar i alla fall tiden när trädgårdstrådarnas svar kom lika fort som på en chatt.. och frågorna var förutsättningslösa , icke pålästa frågare i princip, då var det ett trädgårdsfora, nu vete 17 om det kan kallas det sad.gif
Peztis
CITAT (kerstin z5-6 @ 23-10-2011, 20:47) *
jag saknar i alla fall tiden när trädgårdstrådarnas svar kom lika fort som på en chatt..

Det är precis det jag menar! Och det jag saknar så!
Anma
CITAT (Meriona @ 19-10-2011, 20:49) *
Jag har inte koll på trädgårdstrådarna så mycket, håller mig mest i övre avdelningen. Och ganska less är jag på att det är så många hel- och halvpolitiska trådar och så lite mysfaktor-trådar nuförtiden.

Nu startade jag ytterligare en sån där tråd... (flåt) smiley_small_hug.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon